Chienne de base Skrevet 23. mars 2023 Del Skrevet 23. mars 2023 Hei! Jeg er ny her og min hovedgeskjeft er å skrive. Jeg skriver noveller, essay og lyrikk. Dersom det er noen her inne som har en god historie eller et fantasirikt sinn, må dere gjerne dele stories i denne tråden 😃 -Chienne 2 1 Lenke til kommentar
Gaea Skrevet 2. april 2023 Del Skrevet 2. april 2023 Hei, og velkommen skal du være. Jeg skrev "creepypasta" og musikk før, men lenge siden jeg har skrevet noe nå. Lenke til kommentar
Chienne de base Skrevet 4. april 2023 Forfatter Del Skrevet 4. april 2023 Gaea skrev (På 2.4.2023 den 10.16): Hei, og velkommen skal du være. Jeg skrev "creepypasta" og musikk før, men lenge siden jeg har skrevet noe nå. Hei, takk for det! Hva inspirerte deg til å skrive tidligere? Selv liker jeg dysfunksjonelle menneskelige relasjoner som inspirasjon -en utømmelig kilde 😅 Lenke til kommentar
Entern Skrevet 24. mars Del Skrevet 24. mars Hei 😊 Jeg prøvde å skrive romaner og noveller når jeg var ung, men utviklet skrivesperre i slutten av 20-åra så lenge siden nå. Skrev masse dikt da særlig i 30-åra 😊 (men og en stund siden nå) Masse respekt til deg @Chienne de base det er mye jobb å skrive 😊👍 Enig i ag dysfunksjonelle menneskelige relasjoner er en uuttømmelig kilde 😀 (jeg skrev om andre ting da 😅) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå