TheKims Skrevet 12. juli 2023 Del Skrevet 12. juli 2023 TheKims skrev (På 3.4.2023 den 12.11): Det er de enkle mekanikkene jeg liker med CS, men tror samtidig at spillet hadde blitt bedre av litt modernisering, og da spesielt på gunplay. Mitt drømmespill hadde vært CS med gunplay fra PUBG. Ser ut som PUBG har fått en Bomb Defusal mode, så da er drømmespillet mitt blitt en realitet Lenke til kommentar
iBrick Skrevet 10. august 2023 Del Skrevet 10. august 2023 Hmm.. Vet de noe vi ikke vet?? Lenke til kommentar
Nimrad Skrevet 10. august 2023 Del Skrevet 10. august 2023 iBrick skrev (12 minutter siden): Hmm.. Vet de noe vi ikke vet?? https://dotesports.com/counter-strike/news/when-is-counter-strike-2-coming-out#:~:text=Valve has revealed that CS2,2023) and Sept. 23. Lenke til kommentar
iBrick Skrevet 1. september 2023 Del Skrevet 1. september 2023 (endret) Endret 1. september 2023 av iBrick 1 Lenke til kommentar
KalleKlovn Skrevet 1. september 2023 Del Skrevet 1. september 2023 (endret) Prøvd noen solo q nå, men vanskelig alene når det åpenbart er svært mange som ikke har spilt mye cs i det hele tatt eller på lang tid som er tilbake på CS2 hype. Ingen med mic. Frustrerende. Ender med at man vinner stort eller taper stort, med 1-2 spillere som må dra lasset/noobsa på hvert lag. 😕 Endret 1. september 2023 av KalleKlovn Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå