svampen Skrevet 13. januar 2004 Del Skrevet 13. januar 2004 Har dårlig bilde på kabel Tv fra telenor. Det er flere i samme hus som er på samme kabel. Er det mulig å koble på en antenneforsterker og få forsterket signalet mitt? Jeg så at de solgte forsterkere som man kobler til sammen med strømnettet. Er disse kun for signaler gjennom luften??? Er det noen som har erfaringer å komme med?? Thx Lenke til kommentar
Arctic Skrevet 13. januar 2004 Del Skrevet 13. januar 2004 Ta kontakt med http://www.tveco.no/ De kan helt sikkert hjelpe deg. Lenke til kommentar
Delvis Skrevet 13. januar 2004 Del Skrevet 13. januar 2004 Hvis bildet ikke er som det skal være er det kabel-selskapets ansvar å fikse det. Men det er dårlig bilder på kabel-tv generelt. Hvertfall noen kanaler som de norske Nrk. Du får ikke den kvaliteten som gjennom lufta eller med egen parabol. Mer forstyrrelser/foringelser på kabel bilder. Antagelig fordi det går gjennom så mye. Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 14. januar 2004 Del Skrevet 14. januar 2004 Avidi Skal garrantere godt signal dersom du har 1 - 2 tv uttak, utover dette kan det hende at kunde må anskaffe seg antenneforsterker. Avidi tar 1290,- for installasjon inkl forsterker. Mener at ClassOlson også har noe tilsvarende. Har du 1 - 2 uttak - ring 80030111 og meld ifra Lenke til kommentar
rugro Skrevet 26. januar 2004 Del Skrevet 26. januar 2004 Fant du ut av dette, eller? Jeg trenger å skjøte på en del for å få tv på kjøkkenet mitt... mvh R.G Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå