Gå til innhold

Diablo IV-betaen slet med lange køer og servertrøbbel – Blizzard likevel fornøyd

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Gjest Slettet-23ll7q82UE
Merket i allefall ingenting til dette selv. Har mine tvil angående neste beta til kommende helg da det er "open beta" så må nok regne med kø da... Men for all det, morro var det! :)
Lenke til kommentar

Slet kun første kvelden med lang kø, gav opp da de sto to timer igjen. Men de påfølgene dagene var det ingen kø for min del.

Betaen var utrolig morsom og gleder meg til fredag igjen for å fortsette. Jeg spilte Barbarianklassen men tror jeg skal skifte for den var skikkelig ubalansert og trenger en buff, særlig på bosser. 

Liker at Diablo 4 er open world og også nærmest blitt et MMO. Jeg er utrolig hypet, spillet(basic edition) er forhåndsbestilt og jeg skal spille det ihjel den 6.6 kl 6(18)

Lenke til kommentar

75min kø når jeg prøvde første dagen, så det gadd jeg ikke.

Var fint lørdag og søndag. Levlet til 25, tror ikke jeg prøver denne helga... spare opplevelsen til release.

Sånn totalt sett fornøyd, noen elementer(spesielt gear, og hvordan det er itemisert samt dungeons som var kjedelige - finne item x bære det til lokasjon y 4 ganger for så å kjempe en boss f.eks) som jeg ikke likte, men atmosfære og lyd var svært bra.

Endret av OC-Freak
Lenke til kommentar
OC-Freak skrev (19 timer siden):

75min kø når jeg prøvde første dagen, så det gadd jeg ikke.

Var fint lørdag og søndag. Levlet til 25, tror ikke jeg prøver denne helga... spare opplevelsen til release.

Sånn totalt sett fornøyd, noen elementer(spesielt gear, og hvordan det er itemisert samt dungeons som var kjedelige - finne item x bære det til lokasjon y 4 ganger for så å kjempe en boss f.eks) som jeg ikke likte, men atmosfære og lyd var svært bra.

jeg hadde den samme opplevelsen. Køen var tydeligvis ikke hyggelig, men selve spillet var veldig bra.

Dungeons og items var egentlig ikke noe for meg, og jeg håper de justerer det før utgivelsen. spesielt dungeons var enkle og kjedelige etter noen få ganger.

Endret av martin89
Lenke til kommentar
14 minutes ago, bubba477 said:

PSA: D4 betaen tar knekken på 3080 ti kort med alarmerende hyppighet, spesielt Gigabyte kort.

Kanskje unngå betaen om du har et slikt i maskinen....

Digg med 5 års reklamasjon i Norge :D

"Gratis oppgradering", spill Diablo 4🤣

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...