Spillredaksjonen Skrevet 22. mars 2023 Del Skrevet 22. mars 2023 Diablo IV-betaen slet med lange køer og servertrøbbel – Blizzard likevel fornøyd Utvikleren påpeker at målet med helgens testrunde var å luke ut feil til lansering. Les hele saken på Gamer.no» Lenke til kommentar
Gjest Slettet-23ll7q82UE Skrevet 22. mars 2023 Del Skrevet 22. mars 2023 Merket i allefall ingenting til dette selv. Har mine tvil angående neste beta til kommende helg da det er "open beta" så må nok regne med kø da... Men for all det, morro var det! Lenke til kommentar
barezell Skrevet 22. mars 2023 Del Skrevet 22. mars 2023 (endret) Var litt(1 time) kø første kvelden. Gikk overraskende bra resten av helga. Spilte hovedsaklig i peak tider. Tipper det blir langt mer køer denne gangen, men gleder meg veldig til å spille mer 😊 Endret 22. mars 2023 av barezell Lenke til kommentar
Fleskelars Skrevet 22. mars 2023 Del Skrevet 22. mars 2023 Hadde bare 55 min kø første innlogging , deretter gikk det knirkefritt resten av helga . Ble sulten på mer . Lenke til kommentar
Medlem-544648 Skrevet 22. mars 2023 Del Skrevet 22. mars 2023 Slet kun første kvelden med lang kø, gav opp da de sto to timer igjen. Men de påfølgene dagene var det ingen kø for min del. Betaen var utrolig morsom og gleder meg til fredag igjen for å fortsette. Jeg spilte Barbarianklassen men tror jeg skal skifte for den var skikkelig ubalansert og trenger en buff, særlig på bosser. Liker at Diablo 4 er open world og også nærmest blitt et MMO. Jeg er utrolig hypet, spillet(basic edition) er forhåndsbestilt og jeg skal spille det ihjel den 6.6 kl 6(18) Lenke til kommentar
OC-Freak Skrevet 22. mars 2023 Del Skrevet 22. mars 2023 (endret) 75min kø når jeg prøvde første dagen, så det gadd jeg ikke. Var fint lørdag og søndag. Levlet til 25, tror ikke jeg prøver denne helga... spare opplevelsen til release. Sånn totalt sett fornøyd, noen elementer(spesielt gear, og hvordan det er itemisert samt dungeons som var kjedelige - finne item x bære det til lokasjon y 4 ganger for så å kjempe en boss f.eks) som jeg ikke likte, men atmosfære og lyd var svært bra. Endret 22. mars 2023 av OC-Freak Lenke til kommentar
bubba477 Skrevet 23. mars 2023 Del Skrevet 23. mars 2023 PSA: D4 betaen tar knekken på 3080 ti kort med alarmerende hyppighet, spesielt Gigabyte kort. Kanskje unngå betaen om du har et slikt i maskinen.... Lenke til kommentar
martin89 Skrevet 23. mars 2023 Del Skrevet 23. mars 2023 (endret) OC-Freak skrev (19 timer siden): 75min kø når jeg prøvde første dagen, så det gadd jeg ikke. Var fint lørdag og søndag. Levlet til 25, tror ikke jeg prøver denne helga... spare opplevelsen til release. Sånn totalt sett fornøyd, noen elementer(spesielt gear, og hvordan det er itemisert samt dungeons som var kjedelige - finne item x bære det til lokasjon y 4 ganger for så å kjempe en boss f.eks) som jeg ikke likte, men atmosfære og lyd var svært bra. jeg hadde den samme opplevelsen. Køen var tydeligvis ikke hyggelig, men selve spillet var veldig bra. Dungeons og items var egentlig ikke noe for meg, og jeg håper de justerer det før utgivelsen. spesielt dungeons var enkle og kjedelige etter noen få ganger. Endret 23. mars 2023 av martin89 Lenke til kommentar
Nizzen Skrevet 23. mars 2023 Del Skrevet 23. mars 2023 14 minutes ago, bubba477 said: PSA: D4 betaen tar knekken på 3080 ti kort med alarmerende hyppighet, spesielt Gigabyte kort. Kanskje unngå betaen om du har et slikt i maskinen.... Digg med 5 års reklamasjon i Norge "Gratis oppgradering", spill Diablo 4🤣 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå