Thiele Skrevet 13. januar 2004 Del Skrevet 13. januar 2004 Jeg har et log-in til forum, men det virker ikke til Galleriet, så hvordan gør man? Venlig hilsen Tom Lenke til kommentar
egerstud Skrevet 13. januar 2004 Del Skrevet 13. januar 2004 (endret) Se etter "lesernes bilder", og finner du ikke dette, kontakt f.eks. Mlwirak via mail, så fixer han en slik ramme. Funka for meg... Endret 14. januar 2004 av egerstud Lenke til kommentar
Thiele Skrevet 14. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2004 "Læsernes billeder", skulle det findes i Galleriet? Venlig hilsen Tom Lenke til kommentar
Thiele Skrevet 14. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2004 Hov, jeg kan se i Galleriet, at ved nogen, men ikke alle, kan man lægge billeder ind! Jeg vil gerne lægge billeder ind i HP Photosmart 945, men der kan man ikke! :-( Lenke til kommentar
Gringoen Skrevet 14. januar 2004 Del Skrevet 14. januar 2004 Det er ikke alle kamera som det er opprettet linker hvor man kan legge inn sine egne bilder. Men det kan du få gjort ved å sende en mail eller PM (personlig melding) til mlwirak. Administrator på akamera. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå