Ranglefanten Skrevet 21. mars 2023 Del Skrevet 21. mars 2023 Har sett meg ut Berlingo/Partner/Rifter med 5 seter og diesel som erstatning for min Partner varebil. Problemet er at disse gikk ut av produksjon for 2-3 år siden og er vanskelig å få tak i dieselversjoner. Jeg reiser mye og langt på jobb, så elektrisk er per i dag uaktuelt med dagens rekkevidder, samt kostnader med hjemmeladestasjon osv. Noen som har tips til lignende biler som kan være aktuelle? Kriteriene er: - Så ny bil som mulig, helst helt ny - 5 seter. - Diesel - Hengerfeste - Helst kasse eller tilsvarende (praktisk i jobb) - Pris maks 400 000,- Lenke til kommentar
mobile999 Skrevet 21. mars 2023 Del Skrevet 21. mars 2023 23 minutes ago, Ranglefanten said: Problemet er at disse gikk ut av produksjon for 2-3 år siden Eh, nei. De selges bare ikke i Norge lenger. Lenke til kommentar
Ranglefanten Skrevet 21. mars 2023 Forfatter Del Skrevet 21. mars 2023 mobile999 skrev (3 minutter siden): Eh, nei. De selges bare ikke i Norge lenger. Problemstillingen blir fremdeles den samme. Lenke til kommentar
mobile999 Skrevet 21. mars 2023 Del Skrevet 21. mars 2023 (endret) Jeg skjønner ikke, eller har du glemt noe? F.eks. at det må være med automatgir. Det er vel bare å ta fly til Tyskland og kjøre hjem. Endret 21. mars 2023 av mobile999 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå