Spillredaksjonen Skrevet 21. mars 2023 Del Skrevet 21. mars 2023 Elden Ring-spillere har dødd 9 milliarder ganger siden spillets lansering Bandai Namco har avslørt diverse statistikk i forbindelse med Elden Rings ettårsdag. Les hele saken på Gamer.no» Lenke til kommentar
firberblad Skrevet 21. mars 2023 Del Skrevet 21. mars 2023 Jeg alene døde en milliard ganger og gav opp. 1 Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 21. mars 2023 Del Skrevet 21. mars 2023 Bra nå er vi minus 1 millard mennesker på jorda. Det er bra for miljøet Lenke til kommentar
X_Prez_Nixon Skrevet 21. mars 2023 Del Skrevet 21. mars 2023 Jeg er 1% av den statistikken heh Lenke til kommentar
TazheI Skrevet 21. mars 2023 Del Skrevet 21. mars 2023 2% døde av andre spillere, bare viser hvor teit ide det var å gjøre det valgfritt å bli invaded. Mye morsommere og bedre statistikk på dark souls spillene. Lenke til kommentar
Iki Skrevet 21. mars 2023 Del Skrevet 21. mars 2023 TazheI skrev (16 minutter siden): 2% døde av andre spillere, bare viser hvor teit ide det var å gjøre det valgfritt å bli invaded. Mye morsommere og bedre statistikk på dark souls spillene. Har vært valgfritt i alle soulsspill, så det skulle ikke ha noe å si. Er nok heller designet på verden, og antall spillere, som utgjør forskjellen. Lenke til kommentar
MuffinMatt Skrevet 21. mars 2023 Del Skrevet 21. mars 2023 TazheI skrev: 2% døde av andre spillere, bare viser hvor teit ide det var å gjøre det valgfritt å bli invaded. Mye morsommere og bedre statistikk på dark souls spillene. Eller så viser det at folk ikke liker invasion-aspektet og er glad for å slippe. Hadde jeg blitt påtvunget flerspiller, og PvP attpå, i en enspilleropplevelse; ville jeg personlig ha funnet noe annet å spille :) Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 21. mars 2023 Del Skrevet 21. mars 2023 Rart at dem ikke har delt hvor mange som ikke har klart å komme forbi første bossen engang......snodig det der... 😁 Må være litt kjipt å jobbe med et spill i så mange år og vite at en gigantisk prosent av dem som kjøper spillet ikke engang har kommet forbi den første bossen. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå