Gå til innhold

Finne slettede bilder

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse
Det mest fornuftige er å bruke en kortleser.

Ikke bare en ren kortleser, men en kortleser/skriver vel? Må ha muligheten til å skrive på kortet... de billigste kortleserne har ikke mulighet til det.

Men bruker du en kortleser, kommer minnebrikken opp som en egen harddisk, og du kan, i teorien ihverfall, bruke ett vanlig undelete/unformat program beregnet på harddisker og disketter.

Lenke til kommentar
Det mest fornuftige er å bruke en kortleser.

Ikke bare en ren kortleser, men en kortleser/skriver vel? Må ha muligheten til å skrive på kortet... de billigste kortleserne har ikke mulighet til det.

Tror ikke det er nødvendig med kort-skriver. Et program jeg brukte, kopierte bare et "image" av brikken inn til harddisken. For så å hente ut bilder derifra. Fungerte veldig bra.

Lenke til kommentar

Hadde samme problemet etter nyttårsfesten. Formaterte minnebrikken på kameraet og der satt jeg. En halv dag på nettet og jeg fant et program som kanskje kan være til hjelp. Zero Assumption Digital Image Recovery. Verdt å prøve. Prøveversjonen redda ihvertfall mine bilder.

Lenke til kommentar

Hadde et mmc-kort på 128MB som hadde gått fulstendig i lås. Kunne ikke finne et eneste bilde på hverken pc eller kamera. Mest sansynlig fordi det var proppfult. Lastet ned Zero Assumption Digital Image Recovery, og vips nå er det i gan og har funnet....skal vi se...37 bilder og har scanne 31% av kortet. Verdt og anbefale til andre....

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...