Spillredaksjonen Skrevet 20. mars 2023 Del Skrevet 20. mars 2023 Kommentar: The Last of Us Part II blir ikke enkel å adaptere til TV Her er noen av endringene HBO bør ta med. Les hele saken på Gamer.no» Lenke til kommentar
Andreas247 Skrevet 20. mars 2023 Del Skrevet 20. mars 2023 Adaptere? Det heter vel tilpasse på norsk? Lenke til kommentar
Medlem-544648 Skrevet 20. mars 2023 Del Skrevet 20. mars 2023 Andreas247 skrev (24 minutter siden): Adaptere? Det heter vel tilpasse på norsk? "Ordet adapsjon eller adaptasjon kommer fra det latinske ordet adaptatio, som betyr "god tilpasning". Vi bruker ordet om det å overføre en tekst fra ett medium til et annet, for eksempel fra bok til film" Kilde : verdensveven 1 Lenke til kommentar
Buddy Dakota Skrevet 20. mars 2023 Del Skrevet 20. mars 2023 Sånn jeg ser det så var et av hovedpoengene med strukturen i Part 2 å la deg spille gjennom en hevnfantasi først, for så å sjokkere deg med perspektivet fra andre siden. Det må de nesten opprettholde i serien også. Egentlig så inneholder ikke Ellies første del så innmari mye story. Jeg kan se for meg at en sesong 2 kan bytte perspektiv drøyt midtveis. Lenke til kommentar
Medlem-544648 Skrevet 20. mars 2023 Del Skrevet 20. mars 2023 (endret) Buddy Dakota skrev (13 minutter siden): Sånn jeg ser det så var et av hovedpoengene med strukturen i Part 2 å la deg spille gjennom en hevnfantasi først, for så å sjokkere deg med perspektivet fra andre siden. Det må de nesten opprettholde i serien også. Egentlig så inneholder ikke Ellies første del så innmari mye story. Jeg kan se for meg at en sesong 2 kan bytte perspektiv drøyt midtveis. Håper de viser det slik ja. Hverken Joel eller Ellie er mors beste barn for å si det slik, Ellie ble en hevngjerrig massemorderisk bitch i part II. Jeg holder med Abby i den historien. Men egentlig er det ingen good eller badguys Endret 20. mars 2023 av Guybrush 3pwood Lenke til kommentar
LarZen Skrevet 20. mars 2023 Del Skrevet 20. mars 2023 Gleder meg til å se reaksjonene når sesong 2 sendes....burde bli meget underholdende 😁 Lenke til kommentar
matsa Skrevet 20. mars 2023 Del Skrevet 20. mars 2023 Andreas247 skrev: Adaptere? Det heter vel tilpasse på norsk? Ville du sagt "Craig Mazin jobber med en tilpasning av TLoU"? Ingen av delene fungerer på norsk. Vi ville kanskje heller snakket om en "TV-utgave av TLoU? Lenke til kommentar
bubba477 Skrevet 20. mars 2023 Del Skrevet 20. mars 2023 ⛳ sier nå bare jeg da. Håper det er noe annet å se på når dette kommer. Lenke til kommentar
Aspiranten Skrevet 21. mars 2023 Del Skrevet 21. mars 2023 Jeg klarer ikke å venne meg til mexican Joel og Ellie fra Wish... Sorry! 1 Lenke til kommentar
Eddie_Peddie Skrevet 22. mars 2023 Del Skrevet 22. mars 2023 Vel siden sesong 2 starter flere år etter og de snakker om dette skal gå over flere sesonger tipper jeg vi får sesonger basert på årene imellom. Lenke til kommentar
leifeinar Skrevet 22. mars 2023 Del Skrevet 22. mars 2023 Er vel natrurlig å dele sesongen i 2, evntuellt 2 sesonger. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå