Merlin Skrevet 13. januar 2004 Del Skrevet 13. januar 2004 Hei jeg lurte på om noen kunne gi meg en link til en driver til Intel Pentium 4A, 2533 MHz (4.75 x 533) Takker for svar! Lenke til kommentar
Dollar Skrevet 13. januar 2004 Del Skrevet 13. januar 2004 Du trenger ikke noen "driver" til prosessoren. Lenke til kommentar
Lautsprecher Skrevet 13. januar 2004 Del Skrevet 13. januar 2004 lykke til med og finne den Lenke til kommentar
Merlin Skrevet 13. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2004 hehe sorry (litt flau nå) Hva med Bios da? Lenke til kommentar
vihovde Skrevet 13. januar 2004 Del Skrevet 13. januar 2004 Hei jeg lurte på om noen kunne gi meg en link til en driver til Intel Pentium 4A, 2533 MHz (4.75 x 533) Takker for svar! Å du har hatt pc en god stund ser det ut som Lenke til kommentar
Gjest Slettet-80wCWpIM Skrevet 13. januar 2004 Del Skrevet 13. januar 2004 hva med intel application accelerator Lenke til kommentar
DesertGlow Skrevet 13. januar 2004 Del Skrevet 13. januar 2004 Hei jeg lurte på om noen kunne gi meg en link til en driver til Intel Pentium 4A, 2533 MHz (4.75 x 533) Takker for svar! Å du har hatt pc en god stund ser det ut som Må være hyggelig å se advarselbaren stige? Lenke til kommentar
Dollar Skrevet 13. januar 2004 Del Skrevet 13. januar 2004 (endret) Chipsett drivere bør du legge inn, uansett chipsett/OS -her, denne passer alt IAA kan du bare prøve å legge inn, det funker for alle i845-baserte kort og i865/875 chipsett dersom du benytter RAID (hvis ikke vil det bare nekte deg å innstallere). Edit: Leif Endret 13. januar 2004 av Dollar Lenke til kommentar
vihovde Skrevet 13. januar 2004 Del Skrevet 13. januar 2004 Hei jeg lurte på om noen kunne gi meg en link til en driver til Intel Pentium 4A, 2533 MHz (4.75 x 533) Takker for svar! Å du har hatt pc en god stund ser det ut som Må være hyggelig å se advarselbaren stige? Hva i svarte er det som feiler deg ? Skulle ikke folk kunne tåle såpass. Er dere moderatore eller diktatore ? Lenke til kommentar
Rayline TWB Skrevet 13. januar 2004 Del Skrevet 13. januar 2004 Vi er diktatorer og tyranner............. Lenke til kommentar
Mr.Elendig Skrevet 13. januar 2004 Del Skrevet 13. januar 2004 Signatur:------------------------------- I`m old, 3 years old. How new are YOU, my por thing ??? [offtopic] Fiksa signaturen din [/offtopic] Windows update kjeme faktisk opp med drivere til min athlon xp2500+ Eg har ikkje lagt dei inn, stoler ikkje på ms.. Lenke til kommentar
DesertGlow Skrevet 13. januar 2004 Del Skrevet 13. januar 2004 Hei jeg lurte på om noen kunne gi meg en link til en driver til Intel Pentium 4A, 2533 MHz (4.75 x 533) Takker for svar! Å du har hatt pc en god stund ser det ut som Må være hyggelig å se advarselbaren stige? Hva i svarte er det som feiler deg ? Skulle ikke folk kunne tåle såpass. Er dere moderatore eller diktatore ? Lyst på mer advarsel? Lenke til kommentar
Dollar Skrevet 13. januar 2004 Del Skrevet 13. januar 2004 Windows update kjeme faktisk opp med drivere til min athlon xp2500+ Eg har ikkje lagt dei inn, stoler ikkje på ms.. Du ser ironien her? Lenke til kommentar
vihovde Skrevet 13. januar 2004 Del Skrevet 13. januar 2004 Hei jeg lurte på om noen kunne gi meg en link til en driver til Intel Pentium 4A, 2533 MHz (4.75 x 533) Takker for svar! Å du har hatt pc en god stund ser det ut som Må være hyggelig å se advarselbaren stige? Hva i svarte er det som feiler deg ? Skulle ikke folk kunne tåle såpass. Er dere moderatore eller diktatore ? Lyst på mer advarsel? Må du se å ta deg sammen , mann Skal man få advarsel for noe så uskyldig som dette, mangler du noe alvorlig Lenke til kommentar
stian-hg Skrevet 13. januar 2004 Del Skrevet 13. januar 2004 Intel drivere til prosessorer finnes som andre har sagt ikke, men BIOS, brikkesett og skjermkortdrivere kan uansett være nyttig å ha oppdatert. vihovde: tell til 10 (opptil flere ganger) før du poster. Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 13. januar 2004 Del Skrevet 13. januar 2004 Hei jeg lurte på om noen kunne gi meg en link til en driver til Intel Pentium 4A, 2533 MHz (4.75 x 533) Takker for svar! Å du har hatt pc en god stund ser det ut som Så morsome vi er! Du trenger ikkje driver til CPU, den blir brukt "optimalt" av HK/OS fra før, og du trenger ikkje bry deg. Chipset drivere derimot - er et must! Besøk heimesida til Hovedkortprodusenten din og finn riktig hovedkort, last ned driver og installer! Lenke til kommentar
DesertGlow Skrevet 13. januar 2004 Del Skrevet 13. januar 2004 Hei jeg lurte på om noen kunne gi meg en link til en driver til Intel Pentium 4A, 2533 MHz (4.75 x 533) Takker for svar! Å du har hatt pc en god stund ser det ut som Må være hyggelig å se advarselbaren stige? Hva i svarte er det som feiler deg ? Skulle ikke folk kunne tåle såpass. Er dere moderatore eller diktatore ? Lyst på mer advarsel? Må du se å ta deg sammen , mann Skal man få advarsel for noe så uskyldig som dette, mangler du noe alvorlig Det er bare å lese retningslinjene, og fokusere på punkt 2. Jeg så ingen hyggelig/høflig tone i det innlegget. Lenke til kommentar
monzilla Skrevet 13. januar 2004 Del Skrevet 13. januar 2004 (endret) Herre gud mann. Du bryter flere retningslinjer i forumet, og attpåtil blir du sur når du får deg en advasel ? Blir jo nesten for dumt, men det er min mening EDIT : Sitter faktisk å grubler litt på spørsmålet faktisk. Det hadde vært logisk om CPU`en hadde en driver. så og si all annen maskinen har jo drivere. Noen som kan svare på hvorfor ? Endret 13. januar 2004 av monzilla Lenke til kommentar
Lautsprecher Skrevet 13. januar 2004 Del Skrevet 13. januar 2004 Herre gud mann. Du bryter flere retningslinjer i forumet, og attpåtil blir du sur når du får deg en advasel ? Blir jo nesten for dumt, men det er min mening Min og Lenke til kommentar
vihovde Skrevet 13. januar 2004 Del Skrevet 13. januar 2004 Hei jeg lurte på om noen kunne gi meg en link til en driver til Intel Pentium 4A, 2533 MHz (4.75 x 533) Takker for svar! Å du har hatt pc en god stund ser det ut som Må være hyggelig å se advarselbaren stige? Hva i svarte er det som feiler deg ? Skulle ikke folk kunne tåle såpass. Er dere moderatore eller diktatore ? Lyst på mer advarsel? Skulle dette være en trussel ? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg