torbjornhb Skrevet 20. mars 2023 Del Skrevet 20. mars 2023 Hei. Jeg har prøvd å finne ut av dette, men jeg finner ikke noe pålitelig svar. Jeg lurer på om OpenAI ChatGPT 4 har flere funksjoner enn den integrerte i Bing, eller Edge. Det virker som om Bing/Edge gir mindre utfyllende svar enn OpenAI. ChatGPT fra OpenAI tilbyr GPT 4 utelukkende for betalende, og det fristetr å betale for "Pluss"-planen til OpenAI dersom den faktisk er bedre. Men jeg skulle gjern visst om den er "bedre" enn Bing eller ikke, før jeg eventuelt kjøper tilgang. Takk for svar på forhånd 🙂 Lenke til kommentar
torbjornhb Skrevet 20. mars 2023 Forfatter Del Skrevet 20. mars 2023 Salvesen. skrev (17 minutter siden): Bare spør bing? Bing er tydeligvis ikke smart nok til å svare på det, så da står fremdeles spørsmålet om OpenAI sin løsning er det 😉 Lenke til kommentar
Salvesen. Skrevet 20. mars 2023 Del Skrevet 20. mars 2023 torbjornhb skrev (7 minutter siden): Bing er tydeligvis ikke smart nok til å svare på det, så da står fremdeles spørsmålet om OpenAI sin løsning er det 😉 GPT-4: how to use, new features, availability, and more | Digital Trends Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå