Mima Skrevet 13. januar 2004 Del Skrevet 13. januar 2004 hoi igjen ^^ Har tenkt å kanskje sette sammen en pc som ikke er så altfor stor , men der jeg kan få plasse til 2 harddisker og 2 cd-rom. kabbet må være stort nok til et ATx hovedkort. Noen som har forslag til slike kabbs ? eller har et ? eneste jeg har sett på er: http://www.komplett.no/k/ki.asp?action=inf...13&GrpID=5&s=pl Lenke til kommentar
Møkkalasset Skrevet 13. januar 2004 Del Skrevet 13. januar 2004 Fint det, men kvifor ikkje kjøp modelen over? Har du liten bil lr skykkler du med pc`n Lenke til kommentar
Demogorgon Skrevet 13. januar 2004 Del Skrevet 13. januar 2004 vel, det er jo bare pase til mini atx da.. men jeg har tengt til å kjøpe det selv ved neste stipendutbetaling. og et demobrukt mini atx. den gjør seg brillefint som htpc. den skal jo da seff vannkjøles. kommer i workloggen min etter hvert. Lenke til kommentar
Mima Skrevet 13. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2004 passer ikke vanlig ATX hovedkort inni det kabbet ? Er det noen andre kabbs som er små , men passer til ATX da ? Lenke til kommentar
Jarmo Skrevet 13. januar 2004 Del Skrevet 13. januar 2004 Har en ny liten råtass til salgs, send PM hvis du ikke vil bygge selv.... Lenke til kommentar
Mima Skrevet 14. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2004 Har sett litt rundt og har kommet fram til denne pakken: tower: chieftec ms-o1 (sort) cpu:Xp2500+ 640k cache cdrw: samsung 52x (sort) floppy: samsung sak (sort) harddisk:120gb samsung SATA hk:Asus A7N8X-VM ram: twinmos ddr pc2100 512mb gpu: GFmx420....samme som er integrert på hk XD Rammen har jeg fra før og harddisken skal jeg bruke i en annen pc og flytte 2x80gb ide harddisker over i denne ^^ Noen andre forslag ? (hovedkortet er det jeg er mest usikker på) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå