Fredrik Skrevet 13. januar 2004 Del Skrevet 13. januar 2004 http://www5.pc.ibm.com/no/products.nsf/...EU?OpenDocument Noen som vet om denne er bra? Lenke til kommentar
Ni kon Skrevet 13. januar 2004 Del Skrevet 13. januar 2004 Hei kompis. Svarer deg her jeg Jeg har dessverre ikke fått prøve den skjermen der, og den er heller ikke med i testingen vi nå holder på med Så jeg har liten forutsetning til å si noe om skjermen i det hele tatt. Det er også veldig vanskelig å si noen om skjermen ved bare ved å se på specksa. Men jeg skal gjøre et forsøk. Den har to meget viktige sertifiseringer. ISO 13406 Part 2 og TCO 99 . Personlig anser jeg iso sertifiseringen for å være den viktigste av disse da denne sier litt om hvilke metoder som er lagt til grunn for spesifiseringene. Når det er sagt finner jeg svært lite info om denne. Når du kommer opp i den størrelsen som du her viser til er synsvinkel meget viktig og her står det ikke oppgitt, ei står det noe om responstid. Jeg antar at den er basert på et tn + film panel og ergo vil synsvinkelen ikke være blandt de beste. Den støtter DVI som jeg anser som et must. Som du skjønner er jeg ikke akkurat hipp hurra for denne skjermen, men det er fordi jeg sitter å tester så mye sinnsyke bra skjermer for øyeblikket. Vel du ba om min mening, og den har du fått Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 14. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2004 Takker Øyvind :-) Litt dumt at Ms osv ikke kan stå i spesifikasjoner, hadde den vært et under hadde det kanskje stått der og Faren min fikk nemlig tilbud på en pc med den skjermen, og siden jeg ikke orker å styre med no pc for han så er det samma for meg om han velger en IBM, men jeg tenkte at jeg kunne lånt skjermen om den var god når jeg skulle på lan Lenke til kommentar
Umbra Skrevet 14. januar 2004 Del Skrevet 14. januar 2004 Jeg lurte litt på hvordan LCD skjermene til IBM var for en stund siden jeg også, så jeg tok kontakt med dem og fikk dette svaret: 17, 19 og 20" TFT skjermene våre har 25ms respons tid. 15" har 35ms. Her er generell info om de fleste skjermene våre. Noen kan ha andre verdier så jeg må sjekke ut på modell/partnummer her også for deg om du lurer på en spesifik skjerm. o Brightness: 250 cd/m2 (typical) o Contrast ratio: 500:1 (typical) o Viewing angles - Vertical - +/- 85 degrees - Horizontal - +/- 85 degrees Det er ingen ekstra uttak i skjermen. p modeller har både DVI og analog inngang. ikke p har bare analog inngang. Hvis du lurer på noe: [email protected] (Norge). Lenke til kommentar
Fredrik Skrevet 14. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2004 Takker så meget Umbra Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå