Spillredaksjonen Skrevet 17. mars 2023 Del Skrevet 17. mars 2023 Lance Reddick er død Den kjende skodespelaren blei 60 år gammal. Les hele saken på Gamer.no» 1 Lenke til kommentar
thomasenger Skrevet 17. mars 2023 Del Skrevet 17. mars 2023 Dette er så trist. Fantastisk skuespiller og stemmeskuespiller. Kommer til å være et stort savn for meg personlig i Destiny 2 og Horizon serien. 5 Lenke til kommentar
bubba477 Skrevet 17. mars 2023 Del Skrevet 17. mars 2023 Det var trist. Har sett ham i mye rart. Alltid en bra skuespiller. 1 Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 17. mars 2023 Del Skrevet 17. mars 2023 Gjorde alltid en drit bra jobb. Veldig synd. 1 Lenke til kommentar
Felvinter Skrevet 18. mars 2023 Del Skrevet 18. mars 2023 Veldig triste nyheter. Gjorde en utrolig bra jobb i alt fra Lost til John Wick, og ikke minst Destiny. Wether we wanted it or not, we’ve stepped into a war with the cabal on mars. Var også med på en episode av Fireteam Chat, som var IGN sitt Destiny show. Fikk aldri inntrykk av at han følte seg «over» de, og det virket som han var en ydmyk mann som satte pris på fansen. 1 Lenke til kommentar
Andres Skrevet 18. mars 2023 Del Skrevet 18. mars 2023 Stylens! hva skal de gjøre I horizon nå, blir sikkert en mindre Role I horizon 3 grunnet dette, alltid trodd han var endgame og største skurken i horizon, nå blir han sikkert en teit NPC ved neste spill Lenke til kommentar
Reg2000 Skrevet 18. mars 2023 Del Skrevet 18. mars 2023 Det var trist. Jeg har likt ham i alt jeg har sett ham i. Bra skuespiller med en veldig kul stemme. Lenke til kommentar
Myst Skrevet 18. mars 2023 Del Skrevet 18. mars 2023 Andres skrev (1 time siden): Stylens! hva skal de gjøre I horizon nå, blir sikkert en mindre Role I horizon 3 grunnet dette, alltid trodd han var endgame og største skurken i horizon, nå blir han sikkert en teit NPC ved neste spill Skal ikke spekulere om hva de kommer til å gjøre i et spill som fortsatt er i utviklingsfasen, men min eneste tanke og håp at de gir ham en verdig bortgang i starten /åpningssekvensen (mulig uten tale siden stemmen ikke finnes lenger) ved å ofre seg til det gode og bidra som plot-element til resten av historien. Men naturlgvis helt opp til Guerrilla nå hvilke endringer de velger å gjøre. Lenke til kommentar
Medlem-544648 Skrevet 18. mars 2023 Del Skrevet 18. mars 2023 thomasenger skrev (23 timer siden): Dette er så trist. Fantastisk skuespiller og stemmeskuespiller. Kommer til å være et stort savn for meg personlig i Destiny 2 og Horizon serien. Indeed 1 Lenke til kommentar
Medlem-544648 Skrevet 18. mars 2023 Del Skrevet 18. mars 2023 "Whether we wanted it or not, we've stepped into a war with the Cabal on Mars. So let's get to taking out their command, one by one. Valus Ta'aurc. From what I can gather he commands the Siege Dancers from an Imperial Land Tank outside of Rubicon. He's well protected, but with the right team, we can punch through those defenses, take this beast out, and break their grip on Freehold." Udødelig, har hørt den noen hundre ganger. Håper de nå får tilbake dette striket og talen til Zavala(Lance) i Destiny 2. Samt en statue nede i tårnet 1 Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 18. mars 2023 Del Skrevet 18. mars 2023 Han tok ikke seg selv for seriøst heller. Noe som alltid gjør en skuespiller mer likandes. 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå