minimax Skrevet 26. mars 2023 Forfatter Del Skrevet 26. mars 2023 (endret) 8 hours ago, snus89 said: Jeg måtte bare prøve dette etter og lest bra vurderinger fra dem. Jeg handlet windows 10 retail nøkkel og office 2021 denne uken hos digikeys.no, dem har 20% tilbud nå. Jeg er ihvertfall super fornøyd med handelen. Vetikke hvor lenge dem har det, men sparte en del! Takk for tilbakemeldingen! Jeg tok en titt igjen og ser at de skriver (WIndows Pro 10 retail😞 Quote Vi tilbyr billige priser fordi vi kjøper i bulk til rabattert pris, som gjør at vi etterpå kan tilby billige priser til kundene våre. I tillegg til billige produkter så kan du være sikker på at kodene du kjøper er 100% lovlige, siden de er kjøpt fra offisielle leverandører. Hvis dette stemmer at det faktisk er 100% lovlig er det jo kjempebra! Kr. 359,- for en Pro retail lisens. Bare "Home" lisensen koster jo rundt 1500,- såvidt jeg husker hos Microsoft, og "Pro" enda mer. Endret 26. mars 2023 av minimax Lenke til kommentar
acxas Skrevet 18. september 2023 Del Skrevet 18. september 2023 Ser at de samme selger Revit og AutoCAD også til svært gunstig pris. Er det svindel? Lenke til kommentar
covah Skrevet 22. september 2023 Del Skrevet 22. september 2023 (endret) De selger lisenser de ikke har lov til å selge (studentlisenser, volumlisenser osv), så ja, det er svindel. Funker lisensene? Ja. Er det en moralsk gråsone? Absolutt. Ville jeg ha kjøpt der? Nei. Endret 22. september 2023 av covah Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 23. september 2023 Del Skrevet 23. september 2023 Jeg kjøpte i sin tid en Windows 7-lisens til noen tikroninger, den har fulgt meg til Windows 10. For artighets skyld fikk jeg nøkkelen sjekket hos Microsoft, de hadde ingen bemerkninger og sa at den var helt grei å bruke. Lenke til kommentar
snus89 Skrevet 27. september 2023 Del Skrevet 27. september 2023 (endret) ^fmj skrev (På 23.9.2023 den 5:15 PM): Jeg kjøpte i sin tid en Windows 7-lisens til noen tikroninger, den har fulgt meg til Windows 10. For artighets skyld fikk jeg nøkkelen sjekket hos Microsoft, de hadde ingen bemerkninger og sa at den var helt grei å bruke. Etter jeg handlet hos Digikeys, var jeg nysgjerrig selv! Jeg sjekket hos Microsoft, de hadde ingen problemer med disse nøklene. Dette var sjekk av windows 10 og 11, Office 2021 Professional Plus. Digikeys har COA på sine nøkler Penger spart ihvertfall 🙂 Nettsiden er legit fra min side, og ikke minst hyggelig kundeservice! Endret 27. september 2023 av snus89 Lenke til kommentar
Gavekort Skrevet 27. september 2023 Del Skrevet 27. september 2023 Jeg tror ikke det er et spørsmål om lisensen fungerer. Spørsmålet er om lisensen har et etisk opphav. I mange tilfeller så er det lisenser fra akademiske institutter, tyvegods fra fysiske bokser og keyscrapers/malware som snatcher nøkler fra folk. Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 27. september 2023 Del Skrevet 27. september 2023 Iogmed at programmet er gratis og du betaler for å fjerne vannmerket, så er det nok ikke noe problem for Microsoft hvordan du skaffet lisensen. Lenke til kommentar
Kenhten Skrevet 27. september 2023 Del Skrevet 27. september 2023 Kjøpte Windows 10 Pro lisens for 170kr. her om dagen. Har alltid brukt patchet Windows når jeg har hatt bruk for det men den aktiveringsgreia kommer alltid opp etter en stund. Skal bare bruke Windows i en VM headless maskin til streaming av spill som ikke kjører via Proton. Lenke til kommentar
Doxybox Skrevet 14. januar Del Skrevet 14. januar Jeg har vært mye inne og tittet på Digikeys, men veldig skeptisk ettersom det ikke står noe organisasjonsnummer og diverse. Så er veldig skeptisk til og prøve noe nytt der. Prisene er litt sånn at jeg egentlig ikke vet pga de er billigere og pga noen av tjenestene dem leverer som jeg ikke trudde gikk. Så meg personlig ville jeg vært litt skeptisk til Digikeys men 🙄 Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 14. januar Del Skrevet 14. januar Doxybox skrev (15 minutter siden): Jeg har vært mye inne og tittet på Digikeys, men veldig skeptisk ettersom det ikke står noe organisasjonsnummer og diverse. Så er veldig skeptisk til og prøve noe nytt der. Prisene er litt sånn at jeg egentlig ikke vet pga de er billigere og pga noen av tjenestene dem leverer som jeg ikke trudde gikk. Så meg personlig ville jeg vært litt skeptisk til Digikeys men 🙄 https://livekort.no/no/windows-10-pro-online-retail Lenke til kommentar
Svein M Skrevet 14. januar Del Skrevet 14. januar Under 100 kr på ebay så det er tydligvis mange som selger Windows lisenser rimelig. Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 14. januar Del Skrevet 14. januar Det er vel enda gratis oppgradering fra versjon 7 og opp? Windows 7-lisenser får man vel nærmest gratis? Lenke til kommentar
Dubious Skrevet 14. januar Del Skrevet 14. januar ^fmj skrev (7 minutter siden): Det er vel enda gratis oppgradering fra versjon 7 og opp? Windows 7-lisenser får man vel nærmest gratis? Consider buying a modern PC if you haven't already. Microsoft has closed one of the loopholes allowing those with older PCs from freely upgrading to Windows 10 and Windows 11. If you own a Windows 7 or Windows 8 PC, you'll need to buy a new license to upgrade to either of Microsoft's most recent operating systems. Sep 28, 2023 (Første jeg fant) Lenke til kommentar
Abigor Skrevet 14. januar Del Skrevet 14. januar På videregående for ørten år siden fikk jeg gratis studentlisens av Windows 7 (pro). Det var separat nøkkel for 32bit og 64. Og for engelsk, kinesisk og to språk til. Så totalt 8 nøkler helt uten begrensning på språk eller 32/64bit 🤣 Har fått noen få nøkler til senere som student til Windows 8 pro og 8.1 pro. Alle kunne oppgraderes til Windows 10 og 11 sist jeg sjekka. Bruker de på min primær pc og sekundær pc i over alle år uten problemer. Har også gitt bort til venner og familie. Folk må slutte å ta Windows lisenser så høytidelig haha. "Ja men hva hvis...?" Lenke til kommentar
^fmj Skrevet 14. januar Del Skrevet 14. januar Dubious skrev (36 minutter siden): Consider buying a modern PC if you haven't already. Microsoft has closed one of the loopholes allowing those with older PCs from freely upgrading to Windows 10 and Windows 11. If you own a Windows 7 or Windows 8 PC, you'll need to buy a new license to upgrade to either of Microsoft's most recent operating systems. Sep 28, 2023 (Første jeg fant) Tok de bare syv år å oppdatere serverne, synd. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå