Ole32 Skrevet 16. mars 2023 Del Skrevet 16. mars 2023 Hei mopeden sine nærlys og fjærnlys sluttet og virke men blinklys og bremselys osv funker. jeg har prøvd å bytte lyspæra, lykta og spenningsregulator men dette funket ikke noen som har tips Honda SFX Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 16. mars 2023 Del Skrevet 16. mars 2023 Funker baklyset? Altså, ikke bremselyset men baklyset som skal lyse sammen med frontlyset? Lenke til kommentar
Ole32 Skrevet 17. mars 2023 Forfatter Del Skrevet 17. mars 2023 sedsberg skrev (18 timer siden): Funker baklyset? Altså, ikke bremselyset men baklyset som skal lyse sammen med frontlyset? Sjekket nå og lyset bak funker heller ikkje kunn bremselys Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 17. mars 2023 Del Skrevet 17. mars 2023 En del mopeder har egen spole til front- og baklys. Kan hende det er brudd her. Må nesten måle spolen da. Kan måles med multimeter satt til ohm. Du skal måle nesten 0 ohm. Du må også vite hvilke farger du skal måle på. Lenke til kommentar
Powertrainer Skrevet 21. mars 2023 Del Skrevet 21. mars 2023 Ole32 skrev (På 16.3.2023 den 23.32): Hei mopeden sine nærlys og fjærnlys sluttet og virke men blinklys og bremselys osv funker. jeg har prøvd å bytte lyspæra, lykta og spenningsregulator men dette funket ikke noen som har tips Honda SFX Du må ha et multimeter/voltmeter for å feilsøke, er antagelig enten defekt bryter,defekt spole på rele eller annen kontaktfeil i ledningsnett som defekte koblinger/sokler, defekt kontaktsett på rele osv. Du må måle spenning før og etter bryter, spole på rele samt kontaktsett og sokler, mål gjerne mot gods for å dobbeltsjekke at du har god jord. Lenke til kommentar
burapa Skrevet 23. mars 2023 Del Skrevet 23. mars 2023 Fikk du noe fornuftig svar på dette? Jeg har nemlig samme problem.🤢 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå