_R2D2_ Skrevet 16. mars 2023 Del Skrevet 16. mars 2023 (endret) Jeg drar ned til Filippinene noen uker med Kona og dattera vår på 3 år i sommer. Jeg har reiseforsikring, men etter en nærmere titt så ser jeg at den ikke dekker områder som UD fraråder reiser til, dette gjelder da bl.a Cotabato provinsene som vi skal til (South Cotabato) Jeg ser dette også går igjen på andre forsikringsskap jeg har sjekket. Noen tips til reiseforsikring som dekker reise dit vi skal? Reisen er allerede bestilt, og vi drar i starten av Juli. Endret 17. mars 2023 av _R2D2_ Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 16. mars 2023 Del Skrevet 16. mars 2023 Jeg bruker Gouda for reising til områder med borgerkrig. Regn med ca 1000 NOK for en uke med super enkeltreiseforsikring. 1 Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 17. mars 2023 Del Skrevet 17. mars 2023 Tidligere var helårsforsikring fra Gouda som andre reiseforsikringer, mens enkeltreiseforsikring også dekket reise i områder som UD hadde reisevarsel mot. Sjekk om det fortsatt er slik og sjekk for all del med dem om forsikringen gjelder dit du skal. Lenke til kommentar
_R2D2_ Skrevet 17. mars 2023 Forfatter Del Skrevet 17. mars 2023 (endret) @robertaas Takk for tips. Skal ringe de å høre Endret 17. mars 2023 av _R2D2_ Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 17. mars 2023 Del Skrevet 17. mars 2023 Det er veldig greit å ha skriftlige svar på denslags om det skulle oppstå problemer. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå