Wabby Skrevet 14. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2004 The Ultimate Hitchhiker's guide ligger ved siden av meg her.. =) Og forresten, hvis noen leser den på noe annet enn originalspråket, engelsk, så har de IKKE lest boka. Har kun pocketutgavene , finner ikke Ultimate utgaven i Skien :S. Bare lest de på Norsk til nå :S Men har de den Ultimate i Arendal, si ifra. Lenke til kommentar
fy_pokkers Skrevet 14. januar 2004 Del Skrevet 14. januar 2004 Har sett ultimate på pm danielsen(Norli..), men vet ikke om den er der nuh..? Jeje, jeg lover deg ihvertfall at den norske ikke en gang er 1/12351325325 del så morsom/bra som den engelske at all. Seriously! Leste første side av den norske etter å ha lest den engelske, og jeg hadde lyst til å tenne på boka liksom.. aaahh Lenke til kommentar
Wabby Skrevet 14. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2004 Er jo litt smak og behag. Hadde mange rare bilder i hodet og lo godt for meg selv når jeg leste de Norske. Men seff, skal jo ta å lese den engelske også Lenke til kommentar
miCro Skrevet 14. januar 2004 Del Skrevet 14. januar 2004 Når du leser den på norsk går du glipp av alle de genilale ordene Adams bruker. Opptil flere finnes ikke i ordboka en gang! .. Lenke til kommentar
Arve Systad Skrevet 14. januar 2004 Del Skrevet 14. januar 2004 Fett! Holder på med boka no, komt til side 100 elns (har ikkje hatt den så forferdelig lenge, men det blir vel en par tre kapitler om dagen... går framoveriallefall), og seff leser eg den @ engelsk *glede seg til film* Lenke til kommentar
DesertGlow Skrevet 14. januar 2004 Del Skrevet 14. januar 2004 Hvis jeg ikke husker feil så er ikke svaret på "det store spørsmålet" 42, for maskinen leste tankene til han som skulle stille spørsmålet, og de finner vel etter hvert ut at han egentlig spurte om hva "7 gange 9" (husker ikke helt tallene, men det var noe slik), og da kom maskinen fram til et tall som var feil, nemlig 42. Konklusjonen var vel derfor at det ikke hengte på greip eller noe slik. 42 er derfor ikke svaret på "Det store spørsmålet", fordi maskinen ble aldri stilt det store svaret direkte. De fant vel det store spørsmålet ved å legge opp tilfeldige Scrabble-brikker på slutten hvis jeg ikke husker helt feil. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå