ak2010 Skrevet 15. mars 2023 Del Skrevet 15. mars 2023 Jeg har lyst å lære meg guitar med å spille "guitar hero". Har kjøpt en dings jeg kan koble til en elektrisk guitar, og lurer egentlig på om noen har kjennskap til disse billige? Er det å holde seg unna? https://www.gear4music.no/no/Gitar-and-Bass/Classical-Electro-Acoustic-Guitar-Black-fra-Gear4music/1WSK?_gl=1*37920y*_up*MQ..*_ga*ODc2NzMwOTcyLjE2Nzg5MTE5ODk.&gclid=EAIaIQobChMI_Y_9v-Le_QIVxNmyCh1fDwSGEAYYASABEgImt_D_BwE Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 15. mars 2023 Del Skrevet 15. mars 2023 Jeg ville kjøpt en elektrisk(ikke akustisk) gitar som er godt satt opp. Det vil gjøre læringen mye enklere. Lenke til kommentar
ak2010 Skrevet 15. mars 2023 Forfatter Del Skrevet 15. mars 2023 Hva mener du da med godt satt opp? Hva er det som gjør at læringen blir enklere? Og jeg liker tanken på å lære å spille på en gitar som ligner i form på en vanlig gitar. Tanker rundt det? Lenke til kommentar
RRhoads Skrevet 16. mars 2023 Del Skrevet 16. mars 2023 ak2010 skrev (12 timer siden): Hva mener du da med godt satt opp? Hva er det som gjør at læringen blir enklere? Og jeg liker tanken på å lære å spille på en gitar som ligner i form på en vanlig gitar. Tanker rundt det? Elgitar er lettere å spille på enn akustisk. Tynnere hals, og du kan ha tynnere strenger som er lettere for en person som ikke har spilt å ha kontroll over. Ved å få gitaren satt opp skikkelig, vil den bli enklere holde stemt, strengene vil sitte så nærme gripebrettet som mulig uten at det blir klirr. Enklere å spille på. Det andre er å stille broen slik at notene faktisk blir riktig. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå