Diskusjon.no Skrevet 15. mars 2023 Del Skrevet 15. mars 2023 Tirsdag ble det kjent at de populære ladeboksene til norske Easee får salgsforbud i Sverige.Les hele artikkelen på Tek.no her Lenke til kommentar
NULL Skrevet 15. mars 2023 Del Skrevet 15. mars 2023 Hvorfor er NKOM involvert her? Er det ikke evt. DSB av offentlige organer som burde være involvert? Quote Innenfor området produktsikkerhet har DSB ansvaret for leketøy, lekeplassutstyr, sped- og småbarnsutstyr, personlig verneutstyr, sports- og fritidsutstyr, tekstiler, møbler, levende lys, lighter, griller, apparater for flytende og gassformig brensel, fyrverkeri, farlige næringsmiddelimitasjoner, maskiner, elektriske produkter, elektromedisinsk utstyr med mer. For disse produktområdene har vi ansvar for produkters brennbarhet, elektriske, fysiske, mekaniske og termiske egenskaper, samt elektromagnetisk kompatibilitet (EMC) for elektriske produkter. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-ZwZXKsIXQp Skrevet 15. mars 2023 Del Skrevet 15. mars 2023 Koker dette ned til at Sverige ikke har IT-nett ? Lenke til kommentar
Penny Skrevet 15. mars 2023 Del Skrevet 15. mars 2023 13 minutes ago, NULL said: Hvorfor er NKOM involvert her? Er det ikke evt. DSB av offentlige organer som burde være involvert? Laderen har en radioenhet, og vips er man over i NKOMs domene. Lenke til kommentar
Terje2k Skrevet 15. mars 2023 Del Skrevet 15. mars 2023 (endret) 8 minutes ago, Inspector said: Koker dette ned til at Sverige ikke har IT-nett ? Nei, ikke direkte. Her i Norge har vi også mye TN-nett og en del TT er det vel på sørlandet. Endret 15. mars 2023 av Terje2k Lenke til kommentar
bzzlink Skrevet 15. mars 2023 Del Skrevet 15. mars 2023 2 minutes ago, Penny said: Laderen har en radioenhet, og vips er man over i NKOMs domene. De kommer sikkert til å kreve overgang til DAB for dataoverføring, og nekte lokalradiokommunikasjon Lenke til kommentar
Salvesen. Skrevet 15. mars 2023 Del Skrevet 15. mars 2023 Glad jeg har B vern bak laderen min. 1 Lenke til kommentar
mobile999 Skrevet 15. mars 2023 Del Skrevet 15. mars 2023 1 hour ago, Salvesen. said: Glad jeg har B vern bak laderen min. Ja, der gjør den jo ingen nytte. 🤣 Lenke til kommentar
Salvesen. Skrevet 15. mars 2023 Del Skrevet 15. mars 2023 mobile999 skrev (1 minutt siden): Ja, der gjør den jo ingen nytte. 🤣 Bak/forran alt etter hvordan en ser på det😅 lenge siden jeg har jobbet/snakket slik elektro mumbo jumbo selv om det er bakgrunnen min, dog lavspent. Nå går det stort sett i software for min del:) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå