Spillredaksjonen Skrevet 15. mars 2023 Del Skrevet 15. mars 2023 PlayStation 5-eksklusivitet skal gi større og bedre kamper i Horizon Forbidden Wests første utvidelse Guerrilla åpner opp om Burning Shores. Les hele saken på Gamer.no» Lenke til kommentar
alike Skrevet 15. mars 2023 Del Skrevet 15. mars 2023 Absolutt det riktige valget å legge PS4 bak seg. Håper flere utviklere gjør det samme! 1 Lenke til kommentar
Capitan Fracassa Skrevet 15. mars 2023 Del Skrevet 15. mars 2023 Spennende. Jeg kjøpte PS5 med Horizon: Forbidden West bundle, men kommer ikke til å spille det før etter at denne utvidelsen er på plass (og har blitt patchet opp nok). Akkurat nå spiller jeg Horizon: Zero Dawn om igjen som forberedelse, et av tidenes beste spill, etter min oppfatning. 1 Lenke til kommentar
Tåka Skrevet 15. mars 2023 Del Skrevet 15. mars 2023 Hmm en positiv overaskelse med en dlc Lenke til kommentar
Chaos_Niddhogg Skrevet 16. mars 2023 Del Skrevet 16. mars 2023 FAen meg på tide. PS5 er godt over 2 år gammel nå og er endelig tilgjengelig i butikker. Er virkelig på tide å la utvilere fokusere på det og lage de beste spillene som ve gamere bare vinner på. CD Red droppet og heldigvis last gen maskinenen for både DLC og oppfølger til Cyberpunk. Nå kan de endelig fokusere på det de skulle ha gjort fra starten. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå