Spillredaksjonen Skrevet 15. mars 2023 Del Skrevet 15. mars 2023 Stalker 2-informasjon stjålet av prorussisk gruppe – spillets ukrainske utvikler nekter å gi etter for utpressingskrav Les hele saken på Gamer.no» Lenke til kommentar
zilas0 Skrevet 15. mars 2023 Del Skrevet 15. mars 2023 De skal ha stor respekt! 1 Lenke til kommentar
Vamp_en Skrevet 15. mars 2023 Del Skrevet 15. mars 2023 Ja, de trenger ikke bry seg. Vi gamere som kjenner spillets forgjenger kommer til å kjøpe det uansett Lenke til kommentar
MOO- Skrevet 15. mars 2023 Del Skrevet 15. mars 2023 Jeg er stortsett pirat til jeg vet at spillene innfrir. Eller slik som i Hogwarts tilfellet at det kjører bedre.. Men Stalker2 blir kjøpt. Gikk glipp av stalker serien og er sulten på slike opplevelser. Lenke til kommentar
Zimon Skrevet 15. mars 2023 Del Skrevet 15. mars 2023 Aldri gi etter for utpressing, det medfører som regel bare at flere prøver seg med å utpresse. Så støtter utvikleren her og Stalker2 står på kjøpes listen, det har det gjort siden jeg så nyheten om det. 1 Lenke til kommentar
RyanGraves Skrevet 17. mars 2023 Del Skrevet 17. mars 2023 Vamp_en skrev: Ja, de trenger ikke bry seg. Vi gamere som kjenner spillets forgjenger kommer til å kjøpe det uansett Damn straight! Eneste spillet jeg har gledet meg skikkelig til på lenge nå. Get out of here stalker. Lenke til kommentar
Lush Skrevet 18. mars 2023 Del Skrevet 18. mars 2023 Hm, pc er allerede kjøpt, men greit å ha det på Xbox og .. Ser ikke ut som at disse hackerne har fått med seg hvordan Hogwarts utviklet seg.... Lenke til kommentar
Markiii Skrevet 19. mars 2023 Del Skrevet 19. mars 2023 Vil nok vurdere å kjøpe spillet, selv om jeg egentlig aldri hadde tenkt til å kjøpe (eller piratkopiere) det i utgangspunktet. Lenke til kommentar
Lush Skrevet 19. mars 2023 Del Skrevet 19. mars 2023 Markiii skrev: Vil nok vurdere å kjøpe spillet, selv om jeg egentlig aldri hadde tenkt til å kjøpe (eller piratkopiere) det i utgangspunktet. Spilt Metro Exodus(direkte konkurrent)? Escape from Tarkov(loot system, våpen oppførsel).. Da vil du nok like Stalker 2, men vi har jo kun Stalker 1 å sammenligne med... Men alt skjer i Tsjernobyl område Lenke til kommentar
Aiven Skrevet 23. mars 2023 Del Skrevet 23. mars 2023 (endret) Dataene er lekket. OBS: SPOILERS - ikke søk om du misliker spoilers. Endret 23. mars 2023 av Aiven Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå