atrax Skrevet 22. februar 2004 Del Skrevet 22. februar 2004 Det er forskjell på å være "dum" og å være "uviten". Å? Du måtte altså spørre? Dum er man når man ikke lærer, uviten er man når man ikke har lært *enda*. Velg selv hvilken kategori du passer i. Lenke til kommentar
nekroz Skrevet 22. februar 2004 Del Skrevet 22. februar 2004 Det er STOR forskjell mellom 60 og 100 fps. Jeg ser LETT når det ikke er 100 fps/hz. Alle som sier noe annet kan gå å legge seg. 0 problem å se forskjell mellom feks 85 og 100hz. Les denne NØYE: http://amo.net/NT/02-21-01FPS.html Er forresten mye bedre å spille CS med 100 fps. Og du skyter senere når fps`en blir betraktlig mindre. Jeg har rett. Alle som sier noe annet, har feil. Lenke til kommentar
zorken Skrevet 22. februar 2004 Del Skrevet 22. februar 2004 nekroz har rett;) test. Lenke til kommentar
DevN Skrevet 22. februar 2004 Del Skrevet 22. februar 2004 Det er STOR forskjell mellom 60 og 100 fps. Jeg ser LETT når det ikke er 100 fps/hz. Alle som sier noe annet kan gå å legge seg. 0 problem å se forskjell mellom feks 85 og 100hz. Les denne NØYE: http://amo.net/NT/02-21-01FPS.html Er forresten mye bedre å spille CS med 100 fps. Og du skyter senere når fps`en blir betraktlig mindre. Jeg har rett. Alle som sier noe annet, har feil. Det der var uhøflig da. "Jeg har rett, de andre er dumme" liksom.. Sikkert noen som tok det sånn og gikk tidlig til sengs. Stakkars. Du skylder de en unnskyldning. Uansett, er enig. Det kan faktisk påvirke stats og sånt. Hvertfall for meg, så skulle gjerne hatt en skjerm på flere hertz. Ja, og by the way, ubehagelig nick. Tenkte på nekro'er... Lenke til kommentar
Plomma2 Skrevet 22. februar 2004 Del Skrevet 22. februar 2004 Jeg fatter ikke hvorfor dere ikke forstår. Alle som har hatt naturfag på ungdomsskolen vet at et øye ikke oppfatter mere enn 24 bilder i sekundet. (Enten det, ellers så bør dem sparke læreren jeg hadde) Og som de fleste vet (håper jeg) så er fps hvor mange bilder cs skal vise i sekundet, hva er da vitsen med å ha nesten 4 ganger så mange bilder som øyet oppfatter? Vil jo tilslutt bare bli surr. Lenke til kommentar
slacker Skrevet 22. februar 2004 Del Skrevet 22. februar 2004 Les denne: Human Eye Frames Per Second. Denne linken har vært framme før, men denne topicen kommer jo opp med jevne mellomrom... Hvis jeg ALT-TAB'er meg ut og inn i CS så detter refresh raten fra 100 til 60Hz(gudene vet hvorfor, får ikke fikset det...), og jeg merker STOR forskjell, får hodepine etter 5 sek! Hvis du har mulighet til å justere på lignende måte så prøv, du vil merke det... Lenke til kommentar
zorken Skrevet 22. februar 2004 Del Skrevet 22. februar 2004 Jeg fatter ikke hvorfor dere ikke forstår.Alle som har hatt naturfag på ungdomsskolen vet at et øye ikke oppfatter mere enn 24 bilder i sekundet. (Enten det, ellers så bør dem sparke læreren jeg hadde) Etter din mening bør da læreren din sparkes. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 22. februar 2004 Del Skrevet 22. februar 2004 Det er forskjell på å være "dum" og å være "uviten". Å? Du måtte altså spørre? Dum er man når man ikke lærer, uviten er man når man ikke har lært *enda*. Velg selv hvilken kategori du passer i. Er man dum, vet man lite, derav uviten. Grensen er hårfin og handler om hva man foretrekker å si. Du er vel utviten du? Lenke til kommentar
DevN Skrevet 22. februar 2004 Del Skrevet 22. februar 2004 ...hva er da vitsen med å ha nesten 4 ganger så mange bilder som øyet oppfatter? Tro hvorfor spill skal kunne kjøre mer enn 24 fps da, det krever jo bare flere ressurser. Produsentene er visst langt på jorde... De kan jo bare droppe fps, tviler på at øyet vil merke så stor forskjell mellom 24 fps og 0 fps, hvis det ikke merker forskjell på 100 fps og 24 fps. Og som de fleste vet (håper jeg) så er fps hvor mange bilder cs skal vise i sekundet Hmm denne skulle egentlig komme først, men gidder ikke forandre på det nå. Uansett fint at noen forklarte hva det var. Trodde det var hvor mange magasin man kunne tømme i timen. :/ Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 22. februar 2004 Del Skrevet 22. februar 2004 Jeg fatter ikke hvorfor dere ikke forstår.Alle som har hatt naturfag på ungdomsskolen vet at et øye ikke oppfatter mere enn 24 bilder i sekundet. (Enten det, ellers så bør dem sparke læreren jeg hadde) Og som de fleste vet (håper jeg) så er fps hvor mange bilder cs skal vise i sekundet, hva er da vitsen med å ha nesten 4 ganger så mange bilder som øyet oppfatter? Vil jo tilslutt bare bli surr. Haha, litt dumt å snakke om noe man tydeligvis ikke vet noen verdens ting om da... Du har jo ikke prøvd selv og sett forskjellen på 100 og 24 fps. Lenke til kommentar
atrax Skrevet 22. februar 2004 Del Skrevet 22. februar 2004 Jeg fatter ikke hvorfor dere ikke forstår.Alle som har hatt naturfag på ungdomsskolen vet at et øye ikke oppfatter mere enn 24 bilder i sekundet. (Enten det, ellers så bør dem sparke læreren jeg hadde) Og som de fleste vet (håper jeg) så er fps hvor mange bilder cs skal vise i sekundet, hva er da vitsen med å ha nesten 4 ganger så mange bilder som øyet oppfatter? Vil jo tilslutt bare bli surr. Haha, litt dumt å snakke om noe man tydeligvis ikke vet noen verdens ting om da... Du har jo ikke prøvd selv og sett forskjellen på 100 og 24 fps. Welcome! You have now entered the magical and wonderful world of irony... Lenke til kommentar
nr.4 Skrevet 22. februar 2004 Del Skrevet 22. februar 2004 Ah. Så ikke det forrige innlegget til han duden.... Lenke til kommentar
LarsP Skrevet 24. februar 2004 Del Skrevet 24. februar 2004 Trodde alle idiotene holdte seg til cs jeg. (les; undertegnede) Men, jeg tok tydeligvis feil. Hvor intelligent er det egentlig å diskutere side opp og side ned om det er forskjell på 75 og 100fps? Og ja, det er forskjell på 24 og 100! Alt under 60 er håpløst! Lenke til kommentar
DevN Skrevet 24. februar 2004 Del Skrevet 24. februar 2004 LarsP: Riktig, vurderer derfor å slutte å spille CS, siden jeg kun ligger på 59 fps. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå