Gå til innhold

CS crosshairs og FPS

Anbefalte innlegg

Jeg har lenge sett at folk vil ha mer og mer fps i cs fordi da skyter de fortere og crosshair drar seg sammen fortere og diverse andre fordeler som minner mer om cheats enn noe annet :p

Er det sant?

I så fall må det være den dårligste motoren noensinne laget til et online spill...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Har forstått at man får smoothere spillopplevelse, men her snakker jeg om mer spillmessige ting, som å skyte fortere og at crosshair trekker seg sammen fortere. For det menneskelige øye kan ikke se forskjell på 72 og 100 fps, men hvis det er andre fordeler med å ha 100 fps i stedet for 72 kan jeg jo forstå alle disse postene om hvordan man kan få 100 fps i cs etc. etc.

Lenke til kommentar

Jeg pleier vanligvis ikke å svare på poster ang. CS, men skal gjøre ett untak ;)

Er vanskelig å forklare akkurat hvorfor det føles bedre å spille med 100fps. Det bare gjør det. Prøv å skriv fps_max 101 i konsolen, og spill en time eller no. Etterå prøver du å skrive fps_max 60 i en time, skal love deg at du merker forskjell.

Lenke til kommentar
  • 4 uker senere...
  • 2 uker senere...
Hehehe ser ikke om siktet drar seg sammen jeg, har laget eget et der jeg ikke har noe hehe. :green:

Mulig jeg ikke forsto helt dette... Men "cl_dynamiccrosshair 0" gjør vel akkurat det samme? Personlig bruker jeg det, og her drar ikke siktet ser stort ut eller sammen. Kommer litt an på våpen og om jeg sitter eller står.

Hvorfor kom plutselig "Sofa fra Ikea" opp når jeg leste denne tråden? Hmmm...

Lenke til kommentar

Det er forskjell på å være "dum" og å være "uviten".

Jeg vet ikke helt hvordan jeg skal forklare at det er bedre jo høyre fps man har, uten å skrive det samme som allerede har blitt fortalt i tråden, men test selv, og du vil se.

Endret av A|3x
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...