NilsJohan Skrevet 13. januar 2004 Del Skrevet 13. januar 2004 Jeg har lenge sett at folk vil ha mer og mer fps i cs fordi da skyter de fortere og crosshair drar seg sammen fortere og diverse andre fordeler som minner mer om cheats enn noe annet Er det sant? I så fall må det være den dårligste motoren noensinne laget til et online spill... Lenke til kommentar
Döden Skrevet 13. januar 2004 Del Skrevet 13. januar 2004 Man skyter ikke fortere med høyere fps! Det føles bare bedre enn å se på en 60 hz skjerm. Desutten blir man 1337! Lenke til kommentar
Fl0bB Skrevet 13. januar 2004 Del Skrevet 13. januar 2004 Ved høyere fps vil du oppleve at crosshair trekker seg sammen fortere, noe som kan hjelpe deg å sikte. Det er også mye mer behagelig å se på når fpsen er høy. Lenke til kommentar
NilsJohan Skrevet 14. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2004 Har forstått at man får smoothere spillopplevelse, men her snakker jeg om mer spillmessige ting, som å skyte fortere og at crosshair trekker seg sammen fortere. For det menneskelige øye kan ikke se forskjell på 72 og 100 fps, men hvis det er andre fordeler med å ha 100 fps i stedet for 72 kan jeg jo forstå alle disse postene om hvordan man kan få 100 fps i cs etc. etc. Lenke til kommentar
Mira Skrevet 14. januar 2004 Del Skrevet 14. januar 2004 Jeg pleier vanligvis ikke å svare på poster ang. CS, men skal gjøre ett untak Er vanskelig å forklare akkurat hvorfor det føles bedre å spille med 100fps. Det bare gjør det. Prøv å skriv fps_max 101 i konsolen, og spill en time eller no. Etterå prøver du å skrive fps_max 60 i en time, skal love deg at du merker forskjell. Lenke til kommentar
Jørgen Sørheim Skrevet 14. januar 2004 Del Skrevet 14. januar 2004 .. eller fra fps_max 100 til fps_max 25. Det er vel såpass raskt et TV oppdaterer seg, og vi merker vel ikke noe lagging på TV, gjør vi vel? Lenke til kommentar
magh Skrevet 14. januar 2004 Del Skrevet 14. januar 2004 60 og 100 fps er det ingen reell forskjell på i seg selv, det gir bare en bedre følelse å ligge på 100 fps og 100 hz. Ved 100 hz får du også en mykere animasjon når du trekker våpenet. Lenke til kommentar
Döden Skrevet 14. januar 2004 Del Skrevet 14. januar 2004 Skru av vsync: På desktopen høyreklikk/innstillinger/avansert/"navnetpåkortetditt"/flere egenskaper/Open GL-innstillinger/vertikal sync av. Fps_amx 101 i konsoll. Lenke til kommentar
fiskfisk Skrevet 14. januar 2004 Del Skrevet 14. januar 2004 Men TV bruker tusen andre teknikker som gjør at ting ser glatt ut, så noe sammenligningsgrunnlag der tror jeg ikke vi skal forsøke på. Lenke til kommentar
solrikioo Skrevet 11. februar 2004 Del Skrevet 11. februar 2004 Skru av vsync:På desktopen høyreklikk/innstillinger/avansert/"navnetpåkortetditt"/flere egenskaper/Open GL-innstillinger/vertikal sync av. Fps_amx 101 i konsoll. jeg synes det blir dårligere grafikk da jeg... Lenke til kommentar
Thombr86 Skrevet 11. februar 2004 Del Skrevet 11. februar 2004 Min regel er: La Vsync være på! Hvis du ikke har vsync på og har en litt dårlig skjerm så vil du få tearing i bildet ved 100fps. men da snakker jeg om en skjerm som ikke takler mere enn 70-80 hz. (har selv en skjerm som bare klarer 85hz på 1024) Lenke til kommentar
Thombr86 Skrevet 11. februar 2004 Del Skrevet 11. februar 2004 Men TV bruker tusen andre teknikker som gjør at ting ser glatt ut, så noe sammenligningsgrunnlag der tror jeg ikke vi skal forsøke på. Hvorfor blir det da "sugent" å spille på tv? Vet godt at de fleste tv'er bare liker 800*600, men hvorfor blir det dårlig? Lenke til kommentar
Phoenix-Hawk Skrevet 21. februar 2004 Del Skrevet 21. februar 2004 Hehehe ser ikke om siktet drar seg sammen jeg, har laget eget et der jeg ikke har noe hehe. Lenke til kommentar
Blib Skrevet 21. februar 2004 Del Skrevet 21. februar 2004 Dette handler om CS og burde da ha blitt postet i CS-forumet. Flyttes derfor Lenke til kommentar
DevN Skrevet 21. februar 2004 Del Skrevet 21. februar 2004 Hehehe ser ikke om siktet drar seg sammen jeg, har laget eget et der jeg ikke har noe hehe. Mulig jeg ikke forsto helt dette... Men "cl_dynamiccrosshair 0" gjør vel akkurat det samme? Personlig bruker jeg det, og her drar ikke siktet ser stort ut eller sammen. Kommer litt an på våpen og om jeg sitter eller står. Hvorfor kom plutselig "Sofa fra Ikea" opp når jeg leste denne tråden? Hmmm... Lenke til kommentar
Plomma2 Skrevet 21. februar 2004 Del Skrevet 21. februar 2004 Tipper de fleste tror fps fjærner lagg. Det de egentlig vil er å få mindre ms, loss og chocke. Lenke til kommentar
DevN Skrevet 22. februar 2004 Del Skrevet 22. februar 2004 Tipper de fleste tror fps fjærner lagg.Det de egentlig vil er å få mindre ms, loss og chocke. Tror mange er dumme... Lenke til kommentar
A|3x Skrevet 22. februar 2004 Del Skrevet 22. februar 2004 (endret) Det er forskjell på å være "dum" og å være "uviten". Jeg vet ikke helt hvordan jeg skal forklare at det er bedre jo høyre fps man har, uten å skrive det samme som allerede har blitt fortalt i tråden, men test selv, og du vil se. Endret 22. februar 2004 av A|3x Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 22. februar 2004 Del Skrevet 22. februar 2004 Det er forskjell på å være "dum" og å være "uviten". Å? Lenke til kommentar
Møkkalasset Skrevet 22. februar 2004 Del Skrevet 22. februar 2004 Min skjærm står på 60 i hz.... er den på det samme i spill å? Eg trur den er på det samme men lurer berre.... Spiller cs^^ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå