Teppebanker Skrevet 14. mars 2023 Del Skrevet 14. mars 2023 Tjenare. Jeg benytter Chrome nettleser og Google som standard søkemotor på min Android. Inntil nylig har snarveiene på Google-hjemmesiden vært (de mest/nylig besøkte) websider. Nå har Google begynt å legge ut tidligere søk som snarvei/lenke. Se vedlagte skjermdump av min telefon. Dette ønsker jeg å bli kvitt. Hvordan? Jeg har lett og søkt, uten hell. Når jeg har trodde jeg har funnet løsningen, vises det til menyvalg som jeg ikke finner på min telefon. Chrome-appen ble sist oppdatert 6. mars. Det var vel da skiten dukket opp. Lenke til kommentar
xClaymanx Skrevet 15. mars 2023 Del Skrevet 15. mars 2023 I mitt tilfelle holder jeg inne på den nettsiden jeg ønsker å fjerne. Deretter kommer det opp valg om å fjerne den Lenke til kommentar
Teppebanker Skrevet 15. mars 2023 Forfatter Del Skrevet 15. mars 2023 xClaymanx skrev (2 minutter siden): I mitt tilfelle holder jeg inne på den nettsiden jeg ønsker å fjerne. Deretter kommer det opp valg om å fjerne den Ja, det funker enkeltvis. Men de popper opp hele tiden ettersom jeg søker på nytt. Jeg ønsker å fjerne hele skiten. Ellers blir det Sisyfos. Lenke til kommentar
xClaymanx Skrevet 15. mars 2023 Del Skrevet 15. mars 2023 Åh, du ønsker ikke at de kommer tilbake. Etter det jeg fant her så ser det ikke lovende ut: Google Chrome doesn't have a feature to hide the most visited sites in the new tab page Lenke til kommentar
Trulss Skrevet 23. mars 2023 Del Skrevet 23. mars 2023 Sliter med det samme, og det må være noe de nylig har begynt med. Hater det inderlig. Si fra om du finner noen løsning. Lenke til kommentar
Teppebanker Skrevet 23. mars 2023 Forfatter Del Skrevet 23. mars 2023 Trulss skrev (Akkurat nå): Sliter med det samme, og det må være noe de nylig har begynt med. Hater det inderlig. Si fra om du finner noen løsning. Jeg byttet til Opera. Likte ikke den så bra, så nå er det Edge som gjelder 🙂 Lenke til kommentar
bbios Skrevet 23. mars 2023 Del Skrevet 23. mars 2023 (endret) Prøvd Brave? På den er det mulig å fjerne den menyen helt. Endret 23. mars 2023 av bbios Lenke til kommentar
Lillebjørn Skrevet 13. april 2023 Del Skrevet 13. april 2023 (endret) Denne funka for meg https://support.google.com/chrome/thread/206738830?hl=en&msgid=207327301 Endret 13. april 2023 av Lillebjørn 1 1 Lenke til kommentar
GA Skrevet 13. april 2023 Del Skrevet 13. april 2023 11 minutes ago, Lillebjørn said: Denne funka for meg https://support.google.com/chrome/thread/206738830?hl=en&msgid=207327301 Takk, det fungerte strålende 😁 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå