Spillredaksjonen Skrevet 14. mars 2023 Del Skrevet 14. mars 2023 The Last of Us Part II vil deles opp i flere TV-sesonger Serieskaperne lover også at fortsettelsen vil ha flere infiserte. Les hele saken på Gamer.no» Lenke til kommentar
bubba477 Skrevet 14. mars 2023 Del Skrevet 14. mars 2023 Da var den gode delen over og den humpete, triste og forferdelige delen begynner. Flott at den blir delt opp i flere sesonger så den varer lengre. Første sesong var en berg og dalbane der en del tid ble brukt på rare ting og sesongen skulle egentlig ha vært en 14 -15 episoder så de fikk tid til mer. 1 Lenke til kommentar
barezell Skrevet 14. mars 2023 Del Skrevet 14. mars 2023 Savnet mer tid hvor man følger Joel og Ellie gjennom sesong 1. Synes jeg knyttet meg mer til Bill og Frank gjennom 1 episode enn Joel og Ellie gjennom sensongen 4 Lenke til kommentar
Lostfields Skrevet 14. mars 2023 Del Skrevet 14. mars 2023 barezell skrev: Savnet mer tid hvor man følger Joel og Ellie gjennom sesong 1. Synes jeg knyttet meg mer til Bill og Frank gjennom 1 episode enn Joel og Ellie gjennom sensongen Litt enig, aldri spilt Last of Us, men må si episoden med Bill og Frank var sterk. Synes relasjonen mellom Joel og Ellie tok seg opp mot slutten. Interessant med alle disse sidehistoriene for å bygge opp under hoved-historien. 2 Lenke til kommentar
BeThomas Skrevet 14. mars 2023 Del Skrevet 14. mars 2023 Tror jeg dropper det. Når jeg var ferdig med Last of us Pt2 var jeg både sliten og lei. Jeg var ikke spesielt begeistret for den opplevelsen. Det første var magisk. 2 Lenke til kommentar
Wheeljack Skrevet 14. mars 2023 Del Skrevet 14. mars 2023 Gleder meg. Syntes Part II var like god, om ikke nesten bedre enn part I. Spesielt på andre gjennomspilling. 3 Lenke til kommentar
Saggers Skrevet 15. mars 2023 Del Skrevet 15. mars 2023 Siste episode gikk litt for fort etter min mening. Greit at de deler neste spillet op i flere sesonger. Lenke til kommentar
Elgen-Hansi Skrevet 15. mars 2023 Del Skrevet 15. mars 2023 Selv om 2 var et bra spill, så var dessverre historien i min mening mye dårligere enn 1. Den drøyde ut alt for lenge, og selve handlingen er mye mindre interessant og gripende. Koser meg veldig med serien, men er litt skår i gleden at jeg vet hvilken retning de går med det i sesong 2 Lenke til kommentar
Play2603 Skrevet 15. mars 2023 Del Skrevet 15. mars 2023 Serien går alt for fort frem, burde i hvert fall vært delt opp i minst to sesonger. Litt skuffende men Pedro Pascals tolking av Joel veier opp for det. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå