Squares Skrevet 13. mars 2023 Del Skrevet 13. mars 2023 Har nettopp kjøpt meg en gamingmus med 10 knapper. Jeg får ikke ekstra knappene til å fungere i spill? 3 av knappene kan skifte farge, men det var ikke helt det dem skulle brukes til. Har også noen ekstra knapper til venstre. Til informasjon fungerer 4 knapper + scrollen. Jeg har spill som liten hobby så her er jeg blank. Merket er Arrogant Bastard Lenke til kommentar
Squares Skrevet 14. mars 2023 Forfatter Del Skrevet 14. mars 2023 (endret) Programvaren fra hjemmesiden er ute av drift. Det blir retur eller bytte. Endret 14. mars 2023 av Squares Lenke til kommentar
horrorr Skrevet 14. mars 2023 Del Skrevet 14. mars 2023 Arrogant Bastard Cyclone? Om det stemmer så har den vel et vare nr./art. nr. 93624 - og du kan finne den hos Kjell.com under kategorien "Manualer og drivere" i menyen. Evt. direktelink til samme plass - https://www.kjell.com/no/kundeservice/manualer-och-drivere?path=80000-99999%2F92624_Arrogant_Bastard_Cyclone%2F 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå