-R- Skrevet 13. mars 2023 Del Skrevet 13. mars 2023 (endret) Har tidligere hatt noen par med Stormberg sine underbukser i lang utførelse (lengre i beina liksom), som jeg har vært veldig fornøyd med passformen på. Disse var dog av laber kvalitet og revnet i sømmene omtrent bare du så på de. Den modellen er heller ikke i produksjon lenger og selv etter en mail dit klarte de ikke å vise til noe alternativ arvtager. Prøvde så Dressmann sine i lang utførelse, og der er kvaliteten bra, men passformen litt merkelig. Sitter greit i beina, men bare du vurderer å bøye deg framover eller sette deg ned så får du norgesrekord i rørleggersprekk. Dessverre. Noen som har noe tips til slike med grei kvalitet og passform? Må også være tilgjengelig i større størrelser, 3XL antageligvis. Endret 13. mars 2023 av -R- Lenke til kommentar
Milhouse85 Skrevet 13. mars 2023 Del Skrevet 13. mars 2023 Jeg kjøpte noen pakker med Lonsdale på ferie i Polen for mange år siden. https://www.sportsdirect.com/searchresults?descriptionfilter=lonsdale trunk Disse er de eneste som har holdt seg helt fine i en årrekke. Slitesterke som fy. Mens andre merker har holdt toppen et år, er disse helt fine selv etter flere års bruk. Fancy merkenavn slites i stykker etter et halvt år. Så billig og er ofte best. Vet ikke hvor man får kjøpt Lonsdale i Norge. Men dette var det første jeg fant når jeg googlet. Lenke til kommentar
koots Skrevet 13. mars 2023 Del Skrevet 13. mars 2023 Jeg er overraskende fornøyd med Calvin Klein boxere jeg kjøpte for snart tre år siden. Passformen holder seg, de er ikke blitt slafsete, ingen har fått noe hull enda, selv om de er blitt noe tynnslit. Lenke til kommentar
AndersT2 Skrevet 13. mars 2023 Del Skrevet 13. mars 2023 Har noen fra Comfyballs som er gode. Har holdt veldig bra siden jeg fikk de i november 2020 (Inkludert vask mellom hver bruk 😉 ) De er nok litt dyre, men har hele tiden tilbud på ting. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå