[email protected] Skrevet 12. mars 2023 Del Skrevet 12. mars 2023 Har innstallert veracrypt med egen partisjon men hver gang jeg starter maskinen er den borte Lenke til kommentar
nightowl Skrevet 12. mars 2023 Del Skrevet 12. mars 2023 1. Du installerte VeraCrypt. 2. Også opprettet du en kryptert partisjon, men som forsvinner ved omstart?? Jeg har brukt TrueCrypt også VeraCrypt i mange år, men aldri erfart et sånt problem .. Mener du at disken må mountes etter hver omstart, kanskje? En partisjon forsvinner ikke av seg selv. Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 13. mars 2023 Del Skrevet 13. mars 2023 Skal du ha Veracrypt til å "mounte" en partisjon ved oppstart så må dette konfigureres utenom. Det går ikke av seg selv. Lenke til kommentar
MAIKEAN Skrevet 6. april 2023 Del Skrevet 6. april 2023 Hver gang jeg starter er den borte fra skjermen jeg har nok gjort noe galt men hva? Lenke til kommentar
sedsberg Skrevet 6. april 2023 Del Skrevet 6. april 2023 Legg den til favorites og skru på "Mount selected volume upon logon". 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå