RuneTh666 Skrevet 12. mars 2023 Del Skrevet 12. mars 2023 Jeg ganske mange apper som brukes jevnlig på telefon. Har fått med meg at det et mulig å opprette mappe på skrivebordet men hvis jeg kaller en mappe for Jobb,er det da mulighet å opprette mappe under Jobb som heter f.eks parkering og enda en ny mappe under Jobb som heter bil? Lenke til kommentar
NorsknRev Skrevet 12. mars 2023 Del Skrevet 12. mars 2023 Ja, hvis du har nok apper. Du lager mappene ved å legge to apper oppå hverandre. Lenke til kommentar
RuneTh666 Skrevet 12. mars 2023 Forfatter Del Skrevet 12. mars 2023 Bäcker skrev (3 minutter siden): Ja, hvis du har nok apper. Du lager mappene ved å legge to apper oppå hverandre. Det funker bra hvis jeg har to "løse" apper som ikke ligger i en mappe. Hvis jeg markerer 2 apper som allerede ligger i en mappe og velger opprett mappe så opprettes en ny mappe utenfor mappen jeg står i Lenke til kommentar
mobile999 Skrevet 12. mars 2023 Del Skrevet 12. mars 2023 Du må ha en app for dette eller en launcher som støtter grupper (mapper) i gruppe (mappe). Du finner apper for dette i play store. Jeg kan ikke anbefale en siden jeg ikke har brukt noen. Eneste launcher som jeg vet kan lage grupper i gruppe (via innstillingsmeny, ikke dra og slipp) er Nova. 1 Lenke til kommentar
RuneTh666 Skrevet 12. mars 2023 Forfatter Del Skrevet 12. mars 2023 mobile999 skrev (8 minutter siden): Du må ha en app for dette eller en launcher som støtter grupper (mapper) i gruppe (mappe). Du finner apper for dette i play store. Jeg kan ikke anbefale en siden jeg ikke har brukt noen. Eneste launcher som jeg vet kan lage grupper i gruppe (via innstillingsmeny, ikke dra og slipp) er Nova. Tar en litt dypere titt på Nova. Skjønte ikke så mye av den i løpet av de 4 første minuttene Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå