stamkunde Skrevet 22. mars 2023 Del Skrevet 22. mars 2023 politianmeldelse er eneste utvei for ordensforstyrrelse. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-ZwZXKsIXQp Skrevet 14. november 2023 Del Skrevet 14. november 2023 Gårsdagens runde i butikken var enda en runde med innpåslitne tiggere. Observerte en av dem i går da økta var ferdig. Da gikk hun over veien til en parkeringsplass, tente seg en røyk og satte seg inn i en helt ok norskregistrert bil og kjørte av gårde. Ingen nød der i gården….. Lenke til kommentar
stamkunde Skrevet 14. november 2023 Del Skrevet 14. november 2023 Utrolig hva mennesker kan gjøre i en stor by. 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-ZwZXKsIXQp Skrevet 15. november 2023 Del Skrevet 15. november 2023 stamkunde skrev (12 timer siden): Utrolig hva mennesker kan gjøre i en stor by. Det er riktig. Vi «vanlige dødelige» har en stolthet og selvrespekt i å gjøre ærlig arbeid, betale for velferd/trygghet , leve sunt, ha lavt sykefravær, være lovlydige, ikke være en byrde osv. Dette gjelder åpenbart ikke lykkejegerne som farter fritt rundt i Schengen med EUs velsignelse. Der bruker man alle metoder for å spe på trygda eller for å underholde familiens overhode i hjemlandet. At dette undergraver velferdssamfunnet og ødelegger vanlige borgeres velvillighet, gjestfrihet og empati er underordnet. Lenke til kommentar
lada1 Skrevet 15. november 2023 Del Skrevet 15. november 2023 Når jeg ferdes i urbane strøk så ser jeg nå mye færre tilreisende/organiserte tiggere enn for noen år siden. Hva skjedde? Er dette et resultat av at folk har sluttet å bruke kontanter? Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 15. november 2023 Del Skrevet 15. november 2023 Det er vinter nå. Tror de er flere om sommeren. Lenke til kommentar
Deechon Skrevet 15. november 2023 Del Skrevet 15. november 2023 lada1 skrev (1 time siden): Når jeg ferdes i urbane strøk så ser jeg nå mye færre tilreisende/organiserte tiggere enn for noen år siden. Hva skjedde? Er dette et resultat av at folk har sluttet å bruke kontanter? Tror det ja. Det er nok ikke så mange tiggere som har avtale med bankaksept og egen terminal 😅 Lenke til kommentar
skaftetryne32 Skrevet 15. november 2023 Del Skrevet 15. november 2023 Deechon skrev (27 minutter siden): Det er nok ikke så mange tiggere som har avtale med bankaksept og egen terminal 😅 En del som har vipps da. Lenke til kommentar
NoBo Skrevet 15. november 2023 Del Skrevet 15. november 2023 Å skulle bruke Vipps til å gi penger til en som tigger er uaktuelt (for meg, i hvert fall); lite interessert i at uvedkommende og spesielt tiggere har min personinformasjon. Lenke til kommentar
stamkunde Skrevet 15. november 2023 Del Skrevet 15. november 2023 lada1 skrev (6 timer siden): Når jeg ferdes i urbane strøk så ser jeg nå mye færre tilreisende/organiserte tiggere enn for noen år siden. Hva skjedde? Er dette et resultat av at folk har sluttet å bruke kontanter? tiggere anno 2023 har toppmodell iphone. Lenke til kommentar
Sovna Skrevet 15. november 2023 Del Skrevet 15. november 2023 Tigger´n på hjørnet har råere tlf enn meg.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå