ForTheImperium Skrevet 10. mars 2023 Del Skrevet 10. mars 2023 (endret) Hvordan er økonomiklasse setene for beinplassering til langdistanseturer hos Norwegian og SAS? Jeg har ikke flydd i over 5 år så er nysgjerrig. Endret 10. mars 2023 av ForTheEmperor Lenke til kommentar
Frank Olsen Skrevet 10. mars 2023 Del Skrevet 10. mars 2023 ForTheEmperor skrev (1 time siden): Hvordan er økonomiklasse setene for beinplassering til langdistanseturer hos Norwegian og SAS? Jeg har ikke flydd i over 5 år så er nysgjerrig. Norwegian har ikke langdistanseflygninger 🙂 Pitch på SAS sine fly kan du finne her: SAS Flight Information (seatguru.com) 1 Lenke til kommentar
robertaas Skrevet 11. mars 2023 Del Skrevet 11. mars 2023 ForTheEmperor skrev (På 10.3.2023 den 18.15): Hvordan er økonomiklasse setene for beinplassering til langdistanseturer hos Norwegian og SAS? Jeg har ikke flydd i over 5 år så er nysgjerrig. Den er lik eller litt bedre enn kortdistanse. Problemet er at de har smalere seter på langdistanse og man trenger ikke være omfangsrik for at det skal bli det blir ubehagelig å sitte og sove så tett på noen gjennom en nattflight. På Økonomi Plus er det et skikkelig skille til sidemannen. Lenke til kommentar
ForTheImperium Skrevet 12. mars 2023 Forfatter Del Skrevet 12. mars 2023 robertaas skrev (På 11.3.2023 den 20.08): Den er lik eller litt bedre enn kortdistanse. Problemet er at de har smalere seter på langdistanse og man trenger ikke være omfangsrik for at det skal bli det blir ubehagelig å sitte og sove så tett på noen gjennom en nattflight. På Økonomi Plus er det et skikkelig skille til sidemannen. Åja. Jeg reiser som regel med familien og vi sitter alltid sammen, så tror ikke det er noe stort problem. Viktigst for meg er benplassering og at jeg kan strekke beina litt ut i langdistanseturer. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå