Spillredaksjonen Skrevet 10. mars 2023 Del Skrevet 10. mars 2023 Norsk utviklertrio åpner nytt spillstudio Carbonara Games er det nye studioet til tre utviklere som tidligere har jobbet med spill som Death's Door, Among the Sleep og Mosaic. Les hele saken på Gamer.no» 1 Lenke til kommentar
Nedron Skrevet 10. mars 2023 Del Skrevet 10. mars 2023 Jeg er like glad i spill som jeg er i Carbonara. Håper de er bedre i å lage spill enn i å finne fengende studionavn. Ønsker dem lykke til, og ser frem til å "smake" på det som kommer ut av utviklerkjøkkenet til CG. K.S. Lenke til kommentar
Joelsp3anuts Skrevet 11. mars 2023 Del Skrevet 11. mars 2023 Kult! Høres ut som disse pastakokkene har rett motivasjon for å gå sammen og 'ta spillmediet til nye høyder'. Det har blitt en floskel, men jeg mener det oppriktig. La meg utdype med nok en floskel: Hjertene deres later til å være på rett sted, og CROP-konseptet høres veldig spennende ut. Ønsker dere masse lykke til - både med CROP og Carbonara 👌 PS: Må bare føre en liten kondolanse for Krillbite. Aldri gøy å miste flinke folk, men det går seg til! ✊ Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå