nadz79 Skrevet 13. januar 2004 Del Skrevet 13. januar 2004 (endret) Heisann. Har nå kjøpt domene og skal til med å lage webside. Siden skal i hovedsak inneholde et galleri med flere kategorier. Det skal også være mulighet til å kunne legge til en liten kommentar til hvert bilde av administrator. Jeg er veldig fersk når det gjelder php og måten den fungerer så all hjelp og rettledning er greit å få med seg. Måten jeg har satt opp configen foreløpig er å forwarde domenet til en no-ip adresse som igjen er rettet mot ipadressen til ruteren fra NGT. Ruteren ruter rett port mot en windows 2003 server jeg har satt opp med Apache og mySql. Det er på denne serveren selve siden kommer til å ligge. Spørsmålet er da hvilken php addon jeg bør benytte for enklest mulig (og mest proff ) sette opp denne websiden takker for respons! Endret 13. januar 2004 av nadz79 Lenke til kommentar
chma Skrevet 13. januar 2004 Del Skrevet 13. januar 2004 Klient? uansett sjekk ut hotscripts.com for masse sånt btw. halveis feilpostet;) Lenke til kommentar
numberonehost.no Skrevet 13. januar 2004 Del Skrevet 13. januar 2004 Tenker du på hvilket gallery du skal bruke? eller om det er best med apache php eller win php? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå