Spillredaksjonen Skrevet 9. mars 2023 Del Skrevet 9. mars 2023 Obsidian beklager omfattende ytelsesproblemer for The Outer Worlds på PC, PlayStation 5 og Xbox Series X/S Jobber med å fikse spillets oppgraderte versjon. Les hele saken på Gamer.no» Lenke til kommentar
Mr. Pants Skrevet 9. mars 2023 Del Skrevet 9. mars 2023 Det er ikke Obsidian som har ansvaret for denne versjonen. Det er utgiveren Private Division og studioet Virtuos. Lenke til kommentar
akelbo Skrevet 10. mars 2023 Del Skrevet 10. mars 2023 Mr. Pants skrev (2 timer siden): Det er ikke Obsidian som har ansvaret for denne versjonen. Det er utgiveren Private Division og studioet Virtuos. Stemmer. Jeg har justert artikkelen for å bedre reflektere dette. Takk 1 Lenke til kommentar
Couchfighter Skrevet 11. mars 2023 Del Skrevet 11. mars 2023 Egentlig mye mer sjokkert over at det er folk der ute som syns denne oppgraderingen er verdt summen de spør etter her, enn at det er en del bugs. Lenke til kommentar
bubba477 Skrevet 12. mars 2023 Del Skrevet 12. mars 2023 Det er et fint spill jeg klarte å komme igjennom en gang men klarer det ikke en gang til. Øynene mine brant og svei hver gang jeg gikk ut av en bygning og så på den sinnsyke fargepaletten. Lenke til kommentar
Gunfreak Skrevet 12. mars 2023 Del Skrevet 12. mars 2023 Spillet var veldig skuffende. 1. Det virker bare som en mod av Fallout, alt,var fallout inkludert hud og alt av grafikk stil. Og jeg er ikke så glad i fallout at jeg trenger fallout i ikke fallout spill. Hadde mye heller foretrukket at de gikk KOTOR stilen. 2. Jeg krever ikke at spill skal vare 100+ timer, men jeg rundet spillet på ca. 10 timer som er noe kort for et slikt type spill. Lenke til kommentar
Gringorilla Skrevet 13. mars 2023 Del Skrevet 13. mars 2023 bubba477 skrev (På 12.3.2023 den 9.41): Øynene mine brant og svei hver gang jeg gikk ut av en bygning og så på den sinnsyke fargepaletten. Gunfreak skrev (På 12.3.2023 den 10.12): Jeg krever ikke at spill skal vare 100+ timer, men jeg rundet spillet på ca. 10 timer som er noe kort for et slikt type spill. Begge disse kommentarene fikk meg bare til å få MER lyst til å endelig kaste meg over spillet. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå