cwerner Skrevet 13. januar 2004 Del Skrevet 13. januar 2004 Hei og hå Jeg skal bestille meg ny mus nå, og har kommet fram til Logitech MX500 eller Logitech dual optical... Personlig synes jeg dual optical er bedre å bruke, (har hatt den trådløse versjonen av denne i et år nå, og er kjempefornøyd) Men det jeg lurer på er om dual optical vil være dårligere i spill enn MX500.... Lenke til kommentar
T.F.T Skrevet 13. januar 2004 Del Skrevet 13. januar 2004 trådløse muser er ikke å annbefale til bruk i spill. Lenke til kommentar
FiSkEN FliPP Skrevet 13. januar 2004 Del Skrevet 13. januar 2004 trådløse muser er ikke å annbefale til bruk i spill. TOTALT ENIG MED DEG!!!!! Lenke til kommentar
cwerner Skrevet 13. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2004 hadde ikke tenkt til å kjøpe den trådløse.. det jeg mente er at jeg har den nå!!! Lenke til kommentar
FiSkEN FliPP Skrevet 13. januar 2004 Del Skrevet 13. januar 2004 hadde ikke tenkt til å kjøpe den trådløse..det jeg mente er at jeg har den nå!!! heisann!!! jeg har en Logitech MX500 og er veldig fornøyd!! får du den har vi likt tastatur, mus, Webcam, nesten likt kabinett. Lenke til kommentar
T.F.T Skrevet 13. januar 2004 Del Skrevet 13. januar 2004 (endret) hadde LAN i helga der en av deltakerne hadde en mx500. beste musa jeg har prøvd. han lot meg få spille cs med den en stund. helt fantastisk. annbefales! har bestilt den fra multicom forresten. Endret 13. januar 2004 av T.F.T Lenke til kommentar
DrErling Skrevet 13. januar 2004 Del Skrevet 13. januar 2004 Det blir hips om haps tror jeg. Ta den som har best ergonomi for deg. btw, ikke at det skulle ha noe å si, men jeg har dual optical og er storfornøyd med den. (med kabel) DrErling Lenke til kommentar
cwerner Skrevet 13. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2004 hadde ikke tenkt til å kjøpe den trådløse..det jeg mente er at jeg har den nå!!! heisann!!! jeg har en Logitech MX500 og er veldig fornøyd!! får du den har vi likt tastatur, mus, Webcam, nesten likt kabinett. Ja! det hadde vært kult, fisken Lenke til kommentar
sub1343 Skrevet 13. januar 2004 Del Skrevet 13. januar 2004 Jeg har en logitech dual optical og er storfornøyd Lenke til kommentar
xoop Skrevet 13. januar 2004 Del Skrevet 13. januar 2004 Jeg har begge deler, MX 500 Musa er helt klart bedre. Dual Optical musa er rett og slett ikke så god. Lenke til kommentar
cwerner Skrevet 13. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2004 Jeg har begge deler, MX 500 Musa er helt klart bedre. Dual Optical musa er rett og slett ikke så god. Mener du at den ikke reagerer så fort som MX 500? Lenke til kommentar
T.F.T Skrevet 13. januar 2004 Del Skrevet 13. januar 2004 Hei og hå Jeg skal bestille meg ny mus nå, og har kommet fram til Logitech MX500 eller Logitech dual optical... du bør forresten kjøpe den hos MultiCom. det er der mx500 er billigst. Lenke til kommentar
cwerner Skrevet 13. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2004 Hei og hå Jeg skal bestille meg ny mus nå, og har kommet fram til Logitech MX500 eller Logitech dual optical... du bør forresten kjøpe den hos MultiCom. det er der mx500 er billigst. Jeg gidder ikke å kjøpe fra nettbutik, da må jeg betale så mye ekstra i frakt, dessuten så skulle jeg gjerne hatt den før fredag Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå