skogfugl Skrevet 8. mars 2023 Del Skrevet 8. mars 2023 Jeg er i den kinkige situasjon at jeg bor utenlands og prøver å bestille time på passkontoret i Norge. Politiets datasystem liker ikke mitt utenlandske mobilnr og nekter å sende engangskode. Det kommer i affall null og niks. Altså får jeg ikke bestilt, og det finnes ingen annen måte. Veldig kjekt. Har noen opplevd dette? Passet mitt har gått ut og jeg er effektivt statsløs. Hva gjøre? Bestille second hand av bestillerne? Ja, det er deg. Det ligner meg, jeg kjøper alt brukt. Fattern var akkurat likedan. Har du en passtid å gi bort? Helst i Konsvinger, men hvor som helst i Sørøst-Norge går bra. Det har ingen hast, jeg kommer ikke til gamlelandet før til sommern. Mai-juni er fint. Jeg kan sikkert yte noen slags gjentjeneste. Må få dette løst på en eller annen helsikes måte. Politiet er en pain in the arse. Vi kan dessverre ikke hjelpe. Nei. Men nordmenn flest er jo greie da. Føler du deg truffet? Lenke til kommentar
Milhouse85 Skrevet 8. mars 2023 Del Skrevet 8. mars 2023 Jeg har bestilt tid til deg. Sender opplysninger på privat melding. 1 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå