Gå til innhold

Acer TravelMate 291 LCi

Pepsi

Anbefalte innlegg

Nå har jeg kjøpt meg ny laptop og det ble en Acer TravelMate 291 LCi.

Må si at jeg er meget fornøyd. Med en 1,4 Ghz Pentium-M så er dette virkelig noe

å anbefale andre.

Fikk den for 13500,- Litt dyrere enn Dell, men den er absolutt verdt de tusenlappene mer enn en Dell maskin. :thumbs:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Vurderte den jeg også men endte opp med dell.

Hvordan er maskina da? Blir den varm, i så fall hvor? Bra tastatur? Godt sammenskrudd, altså lite knirkelyder og beveglese hvis du prøver å vri og bøye på den? Viftestøy og batteritid?

Knut

Lenke til kommentar

Det gjorde faktisk jeg også. Endte altså opp med Acer, men vurderte også Ispiron 500m.

Maskinen er meget thight og fin. "Lokket" er forsterket slik at skjermen ikke skal få skader. Kan vel ikke akkuratt kalle det aluminium, men noe lignende i hvert fall.

Det finnes ikke støy fra vifte. Varm blir den heller ikke.

Den er nydelig å skrive på og alle tastene gir god respons.

Selve kabinettet er meget solid. Ikke noe plastikk følelse her nei.

Batteritiden er på behagelige 5 timer.

Men, for all del. 500m er sikkert en like bra maskin. Tror ikke vi skal angre på valgene våre. :thumbup:

Endret av Pepsi
Lenke til kommentar

Jeg valgte D500, bare så det er sagt :) Ønsket en maskin med 14" skjerm pga størrelse. Men jeg lurte fælt på hvordan 291-maskina egentlig var. Har en kamerat/bekjent som jobber i Acer i Asker, når han ikke kunne skaffe meg bærbar til bra pris så slo jeg vel egentlig fra meg Acer.

K

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

• Ingen innloggede medlemmer aktive
  • Opprett ny...