Diskusjon.no Skrevet 8. mars 2023 Del Skrevet 8. mars 2023 Skal bort allerede neste måned.Les hele artikkelen på Tek.no her Lenke til kommentar
Mannen med ljåen Skrevet 8. mars 2023 Del Skrevet 8. mars 2023 Hvem er mottakelig for annonsørens budskap midt i videoen man ønsker? Å være irriterende er ikke det samme som å være effektiv. Lenke til kommentar
WiiBoy Skrevet 8. mars 2023 Del Skrevet 8. mars 2023 53 minutes ago, Diskusjon.no said: Skal bort allerede neste måned. Les hele artikkelen på Tek.no her Jeg spretter champagnen når jeg vet hva det erstattes med.. Det skal nok fortsette å gjøre litt vondt og bruke Youtube gratis fremover også tenker jeg. Lenke til kommentar
bo1e Skrevet 8. mars 2023 Del Skrevet 8. mars 2023 (endret) Hvis folk syns reklame hos youtube er irriterende, så er det fullt mulig å fjerne det helt. Man kan til og med automagisk hoppe over reklame, promo, intro, outro osv som er i selve youtube-videoen. Det er direkte fornøyelig. Anbefales. ublock origin, sponsorblock, revanced, smarttubenext Endret 8. mars 2023 av bo1e Lenke til kommentar
bzzlink Skrevet 8. mars 2023 Del Skrevet 8. mars 2023 Av alle streamingtjenester, er YouTube den jeg har mest betalingsvillighet på. Vel verdt pengene å bli kvitt reklamen. Ikke minst når man har barn, så slipper man å utsette de for det. (Ja jeg vet at jeg kan sette opp en adblock proxy i nettverket hjemme osv, men vil heller betale siden prisen på familieabb. Er såpass rimelig) 2 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå