lperik Skrevet 13. januar 2004 Del Skrevet 13. januar 2004 Komplett.no har til nå vært en upåklagelig butikk og jeg har handlet mange ganger der før, men nå etter nyttår har de blitt treige! Er det andre som opplever det samme? hadde en bestilling liggenes forrige uke, men etter 4dager venting uten at varene engang ble pakket bestilte jeg heller fra en annen webshop. (varene var på lager) Ringte forøvrig komplett.no da jeg avbestilte og de sa at de hadde en del orderer inne fra juleferien og regnet å ha fått kjørt ut disse onsdag/torsdag forrige uke. Bestilte søndag ettermiddag cpu/hk/ram, og dette har heller ikke blitt pakket enda.(alle varene er på lager) Til sammenligning bestilte jeg også cpu/hk/ram på hwb.no samtidig og dette ligger nå på postkontoret og skal hentes imorgen. Burde jeg ringe de på ny, eller vet noen hva dette skyldes? I need my hardware now Lenke til kommentar
Dassen Skrevet 13. januar 2004 Del Skrevet 13. januar 2004 Bestilte AC Ryan Neon Bar Blue 30 cm 2 stk Neon Lysrør med lydsensor den 16 desember 2003 og fikk det ikke før 5 jan 2004. Det er ganske tregt i forhold til hva det pleier. Men må jo huske at de har det travelt i juletidene. Lenke til kommentar
lperik Skrevet 13. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2004 Men må jo huske at de har det travelt i juletidene. Selvfølgelig, men de tidene er jo over nå. Derfor jeg synes det er litt rart at de forsatt er treige. Lenke til kommentar
Svfandal Skrevet 14. januar 2004 Del Skrevet 14. januar 2004 Leveringa kommer vel egentlig an på hvor i landet man bor. Man kan ikke alltid forvente at de har varen på lager heller. Om det haster, hvorfor ikke gå i datakjeden sine butikker? Lenke til kommentar
Term Skrevet 14. januar 2004 Del Skrevet 14. januar 2004 Jo da synes jeg at du burde ringe. Mine erfaringer tilsier at de burde pakke varene første arbeids dag etter at du har bestilt...om det er helg da. Men hadde jeg bestilt en søndag, så hadde jeg forventet at de skulle vært pakket mandag...absolutt seinest tirsdag. Lenke til kommentar
lperik Skrevet 14. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2004 Og DER fikk jeg bekreftelse på at det har blitt sendt Ringte de, og de har visst hatt vareopptelling i helgen og blitt litt forsinktet på grunn av det. Så da vet dere andre det og om dere sitter og venter på bestillingen deres. Lenke til kommentar
Gjest Slettet+9817234daf Skrevet 14. januar 2004 Del Skrevet 14. januar 2004 Jeg har en bestilling liggende der, men den har ikke blitt sendt enda, selv om jeg har fått kollinr. Dette var litt treigt syns jeg. Lenke til kommentar
JonTj Skrevet 14. januar 2004 Del Skrevet 14. januar 2004 Tja, vet ikke det helt.. Bestilt noe der i går kveld og det er allerede pakket og sendt nå Lenke til kommentar
j_kalland Skrevet 14. januar 2004 Del Skrevet 14. januar 2004 enig, de er begynt å bli treige... bestilte noe på lørdag men det blir jo tje sendt før mandag. det er greit men i dag er det onsdag og det er ende i plukkliste, siden mandag...sendt mail til de men de viste ikke om de fikk sendt i dag heller...fortsetter de slik slutter jeg å kjøpe der... skal de ha en butikk kan de ikke fortsette slik synes jeg! Lenke til kommentar
D-Fender Skrevet 14. januar 2004 Del Skrevet 14. januar 2004 Leveringa kommer vel egentlig an på hvor i landet man bor. Man kan ikke alltid forvente at de har varen på lager heller. Hva i svarte er det du snakker om. Er jo ikke posgangen vi diskuterer for fannen. Er jo komplett som er treige til å pakke order for tia. Og da er det ikke snakk om ting de ikke har på lager heller. Jeg venter også på en del deler fra komplett.no, der ER treige for tia. Men de er sikkert snart tilake på det gode gamle nivået eller handler jeg ikke mer derfra så enkelt er det i grunnen. Lenke til kommentar
ponke Skrevet 14. januar 2004 Del Skrevet 14. januar 2004 (endret) Har hatt noe på plukkliste siden mandag klokken 1200 nå jeg... Ringte i går, da sa de at de for tiden drev med bestillingene som ble gjort sist i forrige uke... Mvh kjello2 (jeg har skiftet brukernavn, det nye er ponke) Endret 14. januar 2004 av kjello2 Lenke til kommentar
D-Fender Skrevet 14. januar 2004 Del Skrevet 14. januar 2004 Tja, vet ikke det helt.. Bestilt noe der i går kveld og det er allerede pakket og sendt nå Lurer på om komplett lar "små-ordrer" på f.eks en cd-brenner eller en pakke med dvd'er gå forran store odrer fordi de er enkle å pakke å bli ferdi med. (Easy money) Noen andre som har en sånn følelse?? I så fall kan de brenne lenge Lenke til kommentar
Peder82 Skrevet 14. januar 2004 Del Skrevet 14. januar 2004 j_kalland: kan ikke du starte en butikk så vi kan se hvor fort det hadde gått der. Så raske som komplett pleier å være, så skal ikke jeg slenge dritt fordi det tar litt tid rundt juletider. komplett er Lenke til kommentar
texaco Skrevet 14. januar 2004 Del Skrevet 14. januar 2004 ehm... ok .. tenk slik da: mange bestiller masse greier rett før jul men komplett har færre ansatte under julen (grunnen kan man tenke ut selv). Dette fører til at det kan oppstå en opphoping av bestillinger og varer man bestiller etter nyttår blir nedprioritert. Er da ikke så vanskelig å tenke seg? Lenke til kommentar
JonTj Skrevet 14. januar 2004 Del Skrevet 14. januar 2004 Tja, vet ikke det helt.. Bestilt noe der i går kveld og det er allerede pakket og sendt nå Lurer på om komplett lar "små-ordrer" på f.eks en cd-brenner eller en pakke med dvd'er gå forran store odrer fordi de er enkle å pakke å bli ferdi med. (Easy money) Noen andre som har en sånn følelse?? I så fall kan de brenne lenge Er ikke helt umulig det. Bestilte tross alt bare en harddisk. Lenke til kommentar
jevel Skrevet 14. januar 2004 Del Skrevet 14. januar 2004 (endret) Tja, vet ikke det helt.. Bestilt noe der i går kveld og det er allerede pakket og sendt nå Lurer på om komplett lar "små-ordrer" på f.eks en cd-brenner eller en pakke med dvd'er gå forran store odrer fordi de er enkle å pakke å bli ferdi med. (Easy money) Noen andre som har en sånn følelse?? I så fall kan de brenne lenge Nå vet jeg ikke helt med dere andre, men den slags ubegrunnet spekulasjon synes jeg rett og slett blir for søkt! En ting er å gi uttrykk for sin mening, det å koke opp slike konspirasjonsteorier er vel strengt tatt unødvendig. Det som skjer har sikkert sin helt naturlige forklaring. Kanskje er det mye sykdomsfravær der nede? Kanskje har de en svikt i logistikksystemet sitt? Hvem vet? Tre dager på pakkliste har skjedd tidligere, og det kommer til å skje igjen. Who cares? I 99% av tilfellene har komplett.no pakket varer de hadde på lager og sendt dem samme dag når jeg har bestilt tidlig på dagen. Det synes jeg det står respekt av! Et annet eksempel er MPX. Bestilte nettopp noen deler hos dem sånn rundt lunchtider på mandag. Tirsdag klokken 1630 ringte posten på døra her med pakken. Tidligere har jeg opplevd at det har tatt en liten uke, men stor sett bruker de en til to dager. Ergo er dette unntakene som bekrefter regelen, og syting gjør ikke ting bedre! -KJ Endret 14. januar 2004 av jevel Lenke til kommentar
AMD-King Skrevet 14. januar 2004 Del Skrevet 14. januar 2004 (endret) Min pakke hos komplett er også meget treig. Men for håpe de gir noen drops i kompensasjon. Endret 14. januar 2004 av AMD-King Lenke til kommentar
Gammal Sokk Skrevet 14. januar 2004 Del Skrevet 14. januar 2004 Norek bestilinger er enda mer prioritert enn småpakker... Har hatt jevn flyt av bestillinger derfra hele julen og over nyåret. Både små og store ordrer, 99% av de ordrene der de hadde varer på lager ble sendt samme dag, så lenge jeg bestilte før 12. Lenke til kommentar
j_kalland Skrevet 14. januar 2004 Del Skrevet 14. januar 2004 j_kalland: kan ikke du starte en butikk så vi kan se hvor fort det hadde gått der. Så raske som komplett pleier å være, så skal ikke jeg slenge dritt fordi det tar litt tid rundt juletider. komplett er å poenget ditt er? snakket med de og de holdt på å registrere varer de hadde fått inn på mandag, det får da være måte på treig! Lenke til kommentar
CastorFiber Skrevet 14. januar 2004 Del Skrevet 14. januar 2004 Tregt? Der varierer veldig, etter min erfaring. Bestilte 3 pendrives i går klokka 15.00, og de er i posten nå.. Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå