Gå til innhold

Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Viss prisane til mpx var drastisk mykje billigare enn alle andre, sjekk om det er med mva eller uten. Har av og til merka at desse to knappane (oppe i venstre hjørne) kan slå seg på og av litt vilkårleg.

Men eg anbefaler mpx også.

mvh

JanEirik

Lenke til kommentar

Kan absolutt anbefale MPX. Jeg kjøpte harddisken min derfra som var feilpriset. 966 kr. for Seagate 160 GB 8 MB cache P-ATA. De valgte å selge den for den prisen, selv om de ikke måtte. Det er riktig nok ikke så billig nå, men i september derimot. Tror at det var innkjøpspris eller mindre den gangen.

Tyder på at de setter kundetilfredshet høyt, og at de er seriøse. :thumbs:

Endret av the_lynx
Lenke til kommentar

Hey - kan ikke si noe annet enn de andre - så mange kan ikke ta feil:

MPX.NO er beste nettbutikk fordi:

De er seriøse

Intet problem om du må reklamere, ny vare blir tilsendt når du har returnert varen

Svært rask levering

Rimelige priser - stort sett!

Lenke til kommentar

Har også gode erfaringer med MPX, de gjør vanligvis det de sier de skal gjøre, og ikke minst det de skal :)

Eneste minus (for alle har vanligvis et eller annet minus) er at de er dårlige til å opplyse om hvordan det går med returen din og andre ting du sender til de. Man får ikke, som på for eksempel Komplett, mulighet til å logge seg inn og se om de har mottatt pakken eller noe lignende. Man må rett og slett ringe de eller sende en e-post og spørre. Heldigvis er de ganske kjappe til å svare på slike henvendelser også da :)

Mvh kjello2 (jeg har skiftet brukernavn, det nye er ponke)

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...