Bleelekwwl Skrevet 13. januar 2004 Del Skrevet 13. januar 2004 Har tenkt til å kjøpe en pc oppgradering (HK, CPU og RAM) fra www.mpx.no, siden det er veldig billig! Er det noen som har noen erfaringer med de? Lenke til kommentar
lperik Skrevet 13. januar 2004 Del Skrevet 13. januar 2004 Er en av de 4 butikkene jeg handler til vanlig, aldri hatt noe problem. Rask levering. Lenke til kommentar
andreasn Skrevet 13. januar 2004 Del Skrevet 13. januar 2004 Jeg har gode erfaringer med kjøp hos de. Jeg har aldri hatt noen returer dit så jeg vet ikke hvor gode de er på den biten. Lenke til kommentar
Mushaboom Skrevet 13. januar 2004 Del Skrevet 13. januar 2004 Ja MPX er en seriøs nettbutikk med utrolig korte leveringstider Aldri hatt noen problemer der. Lenke til kommentar
PoleCat Skrevet 13. januar 2004 Del Skrevet 13. januar 2004 Ja MPX er en seriøs nettbutikk med utrolig korte leveringstider Aldri hatt noen problemer der. Count /me in. Lenke til kommentar
Jankee Skrevet 13. januar 2004 Del Skrevet 13. januar 2004 Viss prisane til mpx var drastisk mykje billigare enn alle andre, sjekk om det er med mva eller uten. Har av og til merka at desse to knappane (oppe i venstre hjørne) kan slå seg på og av litt vilkårleg. Men eg anbefaler mpx også. mvh JanEirik Lenke til kommentar
the_lynx Skrevet 13. januar 2004 Del Skrevet 13. januar 2004 (endret) Kan absolutt anbefale MPX. Jeg kjøpte harddisken min derfra som var feilpriset. 966 kr. for Seagate 160 GB 8 MB cache P-ATA. De valgte å selge den for den prisen, selv om de ikke måtte. Det er riktig nok ikke så billig nå, men i september derimot. Tror at det var innkjøpspris eller mindre den gangen. Tyder på at de setter kundetilfredshet høyt, og at de er seriøse. Endret 13. januar 2004 av the_lynx Lenke til kommentar
potetskrell Skrevet 13. januar 2004 Del Skrevet 13. januar 2004 Kundebehandling på flekken! Fikk mail minuttet etter spørsmålet mitt , har brukt butikken til mye, feks min skjerm... Lenke til kommentar
Bleelekwwl Skrevet 13. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 13. januar 2004 Tusen takk for alle svar! Lenke til kommentar
Bibendum Skrevet 14. januar 2004 Del Skrevet 14. januar 2004 Hey - kan ikke si noe annet enn de andre - så mange kan ikke ta feil: MPX.NO er beste nettbutikk fordi: De er seriøse Intet problem om du må reklamere, ny vare blir tilsendt når du har returnert varen Svært rask levering Rimelige priser - stort sett! Lenke til kommentar
ponke Skrevet 14. januar 2004 Del Skrevet 14. januar 2004 Har også gode erfaringer med MPX, de gjør vanligvis det de sier de skal gjøre, og ikke minst det de skal Eneste minus (for alle har vanligvis et eller annet minus) er at de er dårlige til å opplyse om hvordan det går med returen din og andre ting du sender til de. Man får ikke, som på for eksempel Komplett, mulighet til å logge seg inn og se om de har mottatt pakken eller noe lignende. Man må rett og slett ringe de eller sende en e-post og spørre. Heldigvis er de ganske kjappe til å svare på slike henvendelser også da Mvh kjello2 (jeg har skiftet brukernavn, det nye er ponke) Lenke til kommentar
sth Skrevet 15. januar 2004 Del Skrevet 15. januar 2004 kan anbefale mpx.no på det varmeste . Kjapp levering og bra på returer , og en av få webshops som tar kontakt med deg på tlf hvis det skulle være noe ... Lenke til kommentar
ap1978 Skrevet 15. januar 2004 Del Skrevet 15. januar 2004 Meget gode erfaringer med Micro Parts XPress.. Rask levering, tar VISA, ikke noe tull med dem nei. Lenke til kommentar
ballemann Skrevet 15. januar 2004 Del Skrevet 15. januar 2004 kabinettet mitt kommer derfra, om jeg trenger noe mere fra en webshop blir det antagelig fra MPX.no Lenke til kommentar
tyldum Skrevet 15. januar 2004 Del Skrevet 15. januar 2004 Relativt rask levering, rask respons på henvendelser og en retur jeg hadde gikk smertefritt. Jeg kommer tilbake i alle fall Lenke til kommentar
TheMatrix Skrevet 15. januar 2004 Del Skrevet 15. januar 2004 En av de bedre sjappene sammen med hardwarebutikken, komplett, PSdata og Multicom. Lenke til kommentar
marsLem Skrevet 15. januar 2004 Del Skrevet 15. januar 2004 (endret) bestillte kabinett derfra (billiG!) chieftec (kosta 100 kr mer enn på microplex -der er det UTEN størmforsyning) og fikk det til bodø 5 dager etter Endret 15. januar 2004 av marsLem Lenke til kommentar
fAight Skrevet 15. januar 2004 Del Skrevet 15. januar 2004 Anbefaler MPX, itte no' knussel der i gården. Kjøpte min siste pc derfra (deler av pc'en).. Lenke til kommentar
div_ Skrevet 16. januar 2004 Del Skrevet 16. januar 2004 jepp...raske!, blandt de beste web shoppene! Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå