Gå til innhold

Hva tror dere blir best av

Anbefalte innlegg

Gjest mafister
Disse j**** kritiske personene her på forumet som ikke har noe bedre å si kan like godt la være og svare. Det er noen som liker å lese andres synspunkter om forskjellige ting.

Mulig at noen liker det, men noen syns faktisk det er litt irriterende med 10 slike tråder i uka!

Kan de ikke få en egen seksjon, så kan de som vil proppe seg med synspunkter om hva som er best og verst hele dagen om det trengs!

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Half-Life2 :w00t:

..Uten tvil med sin utrolige grafikk, fysikk og historie, halo 2 syns jeg minner for mye om enern, og Doom 3 blir fint det og, men herrejesus, skjeletter med rakettkastere på skuldrene? :laugh: eller opp ned mennskehoder på edderkoppben og brennene hodeskaller som flyr? :roll: , blir noe komisk :thumbs:

Endret av So
Lenke til kommentar
Halo 2 vil feile p.g.a. mangelen på en skikkelig story.

HL2 vil regjere p.g.a. både story, grafikk og gameplay. :w00t:

Det er tydelig at du ikke har spilt Halo, siden det har en enormt bra historie for sin sjanger, og er mye bedre og spennende en det Half-Life klarte å oppvise.

Og vet noen hva Half-Life 2 egentlig kommer til å handle om?

Lenke til kommentar
HL2.. Med mindre det bare er noe valve har funnet på. Det kan jo virke som om hl2 er et pr-stunt  :ermm:

Tror ikke HL2 bare er et PR-stunt. Da hadde aldri det kunne lekke ut en fungerende beta. (som jeg har prøvd, forresten, og den er RÅ!) :cool:

Oje!

Den ruler. :)

Lenke til kommentar
Det er tydelig at du ikke har spilt Halo, siden det har en enormt bra historie for sin sjanger, og er mye bedre og spennende en det Half-Life klarte å oppvise.

Hva i alle dager var bra med historien til HALO???

Alt! Måten den utviklet seg på mens man spilte, alle plot-twistene, klimakset på slutten. ALT! Half-Life hadde for det meste en lineær historie, og en forferdelig slutt...

Lenke til kommentar
Alt! Måten den utviklet seg på mens man spilte, alle plot-twistene, klimakset på slutten. ALT! Half-Life hadde for det meste en lineær historie, og en forferdelig slutt...

Begrenset begrunnelse, men jeg skal selvfølgelig godta ditt syn ;)

Kanskje selve plottet er brukt opp, men husk, det viktige er jo ikke at Frodo ødelegger Ringen, men Hvordan han gjør det ;)

Lenke til kommentar

-=HALO=-

selv om det foregår langt langt langt i fremtiden, så har de ikke gjort den feilen med bare "laservåpen". De så kalte romvesene sine våpen virker veldig kjedelig syns je....

Selv om historien er bra, så er singleplayen noe utrolig stuslig! Det er liksom det samme overralt, du dreper den samme monsteret 100 ganger før du møter en nyen, og det samme må du gjøre på den før du møter noen nye (BLAHHHH)

Men dette er bare for folk som har lite å gjøre (noen ganger jeg) eller ikke ikke har tilgang til internet.

Det viktigste er online/lan spillingen. Systemet der bør være bra!!

Lenke til kommentar

Hva i alle dager var bra med historien til HALO???

Plot?

Det spillet hadde tilnærmet absolutt ingen historie i det hele tatt...

Har bare spillt pc versjonen... men det eneste lyspunktet med Halo PC var multiplayeren :scared:

-Men på en annen side er det din mening og dette min mening så da skal jeg vel respektere det... :blush:

Endret av So
Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...