Gå til innhold

Hva tror dere blir best av


Anbefalte innlegg

Videoannonse
Annonse

Gleder meg sykt til alle 3 spillene! Syntes vi som gamere er utrolig heldige som får servert 3 slike tilsynelatende geniale spill dette året. Så, 3 utviklere, tre visjoner, tre spill, tre forskjellige opplevelser. Tror alle blir klassikere, og høyst minneverdige på hver sin måte:)

 

That`s my 2 cent.

 

Fred ut

Lenke til kommentar
Gleder meg sykt til alle 3 spillene! Syntes vi som gamere er utrolig heldige som får servert 3 slike tilsynelatende geniale spill dette året. Så, 3 utviklere, tre visjoner, tre spill, tre forskjellige opplevelser. Tror alle blir klassikere, og høyst minneverdige på hver sin måte:)

 

That`s my 2 cent.

 

Fred ut

Ganske enig med deg der, du :yes:

Men du må da innrømme at Halo 2 blir best? ;)

Lenke til kommentar
Gleder meg sykt til alle 3 spillene! Syntes vi som gamere er utrolig heldige som får servert 3 slike tilsynelatende geniale spill dette året. Så, 3 utviklere, tre visjoner, tre spill, tre forskjellige opplevelser. Tror alle blir klassikere, og høyst minneverdige på hver sin måte:)

 

That`s my 2 cent.

 

Fred ut

ganske enig med deg der du...

 

men en må vel inrømme at Halo 2 blir dårligst?

Lenke til kommentar
Gleder meg sykt til alle 3 spillene! Syntes vi som gamere er utrolig heldige som får servert 3 slike tilsynelatende geniale spill dette året. Så, 3 utviklere, tre visjoner, tre spill, tre forskjellige opplevelser. Tror alle blir klassikere, og høyst minneverdige på hver sin måte:)

 

That`s my 2 cent.

 

Fred ut

ganske enig med deg der du...

 

men en må vel inrømme at Halo 2 blir dårligst?

Ja, hvis en er dum i hodet, for bare en idiot vil vel rangere tre spill han aldri har spilt mot hverandre og dømme hvilket spill som blir dårligst utfra noen screenshots og filmer han har sett på internett.

Lenke til kommentar
Gleder meg sykt til alle 3 spillene! Syntes vi som gamere er utrolig heldige som får servert 3 slike tilsynelatende geniale spill dette året. Så, 3 utviklere, tre visjoner, tre spill, tre forskjellige opplevelser. Tror alle blir klassikere, og høyst minneverdige på hver sin måte:)

 

That`s my 2 cent.

 

Fred ut

ganske enig med deg der du...

 

men en må vel inrømme at Halo 2 blir dårligst?

Ja, hvis en er dum i hodet, for bare en idiot vil vel rangere tre spill han aldri har spilt mot hverandre og dømme hvilket spill som blir dårligst utfra noen screenshots og filmer han har sett på internett.

Du tar nok grådig feil der ja pastor-boy!

Har nok mer en såppas å basere påstandene mine på.

 

La oss se;

 

* Jeg har spilt Half-Life 1.

* Jeg har spilt Halo 1.

 

 

 

 

* Jeg har spilt den lekkede alphaen av Doom 3 og har sett hvilket potensiale det spillet har.

 

* Jeg har spilt den lekkede versjonen av Half-life 2 og har sett hvilket potensiale dette spillet har.

Konklusjon;

Begge disse blir enorme!

 

 

* Jeg har sett en nesten 10 minutter lang gameplay video fra Halo 2.. Konklusjon;

LITE NYTT og booooring!

Endret av TorgeirS
Lenke til kommentar
Du tar nok grådig feil der ja pastor-boy!

Har nok mer en såppas å basere påstandene mine på.

 

La oss se;

 

* Jeg har spilt Half-Life 1.

* Jeg har spilt Halo 1.

 

 

 

 

* Jeg har spilt den lekkede alphaen av Doom 3 og har sett hvilket potensiale det spillet har.

 

* Jeg har spilt den lekkede versjonen av Half-life 2 og har sett hvilket potensiale dette spillet har.

Konklusjon;

Begge disse blir enorme!

 

 

* Jeg har sett en nesten 10 minutter lang gameplay video fra Halo 2.. Konklusjon;

LITE NYTT og booooring!

Det var mange som så et enormt potensiale i Daikatana og før det kom. Du kan ikke bedømme hvor bra et spill er utfra en alpha-versjon av en grafikkmotor. Med mindre du tilhører den gruppen åndssvake mennesker som mener at imponerende grafikk er ekvivalent med glimrende spillbarhet.

 

Forøvrig har jeg sittet i et rom med noen andre spilljournalister mens en ansatt i Bungie demonstrerte Halo 2 på storskjerm for de fremmøtte. Det var alt annet enn "boring". Jeg har også sittet i et rom mens en ansatt fra Valve demonstrerte Half-Life 2 for de fremmøtte. Det var heller ikke "boring". Det ble derimot mindre imponerende når det noen måneder i ettertid kom frem at den ansatte hadde løyet om det han viste frem.

 

Uansett, om du vil forhåndsdømme spill du ikke har spilt, og gjøre deg opp en bastant mening før spillet kommer, så vær min gjest. Den eneste du lurer og som taper noe på det er deg selv.

Lenke til kommentar
Følte at Halo har fantastisk kontroller, sensitivitien er helt riktig, så i mange tilfeller hadde man like god kontroll som med mus og tastatur.

 

man må jo ha forferdelig koordinerings-evner om man ikke klarer å håndtere halo-oppsettet...

Jeg kunne gjerne tenke meg å se en deathmatch mellom en som bruker mus&keyboard og en som bruker håndkontroll. Enn hvor godt kontrollen er konfigurert tror jeg likevel mus&keyboard kombinasjonen vil vinne.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Hvem er aktive   0 medlemmer

    • Ingen innloggede medlemmer aktive
×
×
  • Opprett ny...