Gå til innhold

Hva tror dere blir best av

Anbefalte innlegg

Half-Life 2 vil bli best med tanke på gameplay.

Doom3 vil ha sitt gjennombrudd i grafikk. Godt gameplay og seff, men ikke like godt som HL2.

Halo 2 vil nok være sterk det også, men hvor vet jeg ikke ;)

Synes nesten at Half-life 2 og Doom 3 ser litt ensformig ut, i forhold til Halo 2.

Sant det...

Trur at Doom III kommer til å bli AKKURAT som Unreal II, massiv hype, nydelig grafikk, men horribel historie og gameplay...

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hvordan ser Half-Life 2 ensformig ut? Half-Life 1 var jo et av de beste spillene noensinne til å kaste nye typer utfordringer på spilleren, tvinge den til å forandre taktikk, og overraske den etter hver sving. Half-Life 2 ser jo mer variert ut igjen, og de har kjøretøy med og mer AI støtte, og mer åpent gameplay.

Halo 1 har jeg hørt at ble repetitivt etterhvert, men jeg har bare spillt halveis igjennom det så jeg har ikke merket det selv.

Lenke til kommentar
Halo 1 har jeg hørt at ble repetitivt etterhvert, men jeg har bare spillt halveis igjennom det så jeg har ikke merket det selv.

Halvveis i spillet kommer Flodsene... Helt nye folk...

Når du var kommet halvveis, hvorfor fortsatte du ikke egentlig?

Master D :devil:

Lenke til kommentar

Halvveis i spillet kommer Flodsene... Helt nye folk...

Når du var kommet halvveis, hvorfor fortsatte du ikke egentlig?

Fordi at X-boxen flyttet.:(

X-boxens eier flyttet også.... merkelig.....

Lenke til kommentar
Skal låne en X-box og Halo veldig snart. Da får jeg spillt gjennom det.

Men skaff deg en kompis, å spill det i co-op, det er et must, single player alene blir litt slapt, men co-op i halo er et adrenalinrush av dimensjoner!

Den kuleste sekvensen var når jeg og kompisen min fant et fly hver, akkurat når vi lettet kom det 4 fly bak oss, og det ble en ordentlig star wars aktig dogfight, brilliant :D Slikt hadde ikke Half-Life og Doom :p

Lenke til kommentar
Men skaff deg en kompis, å spill det i co-op, det er et must, single player alene blir litt slapt, men co-op i halo er et adrenalinrush av dimensjoner!

Den kuleste sekvensen var når jeg og kompisen min fant et fly hver, akkurat når vi lettet kom det 4 fly bak oss, og det ble en ordentlig star wars aktig dogfight, brilliant :D Slikt hadde ikke Half-Life og Doom :p

Halo + co-op + prosjektor = bra?

Lenke til kommentar

ridgea: Høres guddommelig ut.

Så den gameplay filmen til halo2, bladde igjennom noen screens og leste litt på bungie sine halo sider, og noen andre halos sider og spilte litt Halo i dag.

Plutselig slo det meg. Herregud som jeg gleder meg til Halo2.

For meg personlig vil jeg tror jeg vil krangle med meg selv om hva jeg liker best av Hl2 og Halo2, mens doom3 har jeg egentlig ikke tenkt noe særlig på. Så da blir min rangering slik:

1. Halo2

2.HL2

3.Doom3

Lenke til kommentar

Ser mest fram til HL2, gleder meg også til Doom3. Halo2 har jeg ikke engang ofret en tanke, men jeg tror jeg blir å spille det lang mer enn doom3. Doom3 tror jeg blir direkte søppel med masse eyecandy. Men gleder meg til å teste grafikken.

Endret av zaico
Lenke til kommentar

Den kuleste sekvensen var når jeg og kompisen min fant et fly hver, akkurat når vi lettet kom det 4 fly bak oss, og det ble en ordentlig star wars aktig dogfight, brilliant  :D  Slikt hadde ikke Half-Life og Doom  :p

Halo + co-op + prosjektor = bra?

Det er det jeg drømmer om, mann! :w00t:

Lenke til kommentar
uansett hva dere sier så blir hl2 mest populært. uansett! hl1 har skapt et giganstisk miljø der alle vil gå videre til hl2! 

Halo 2 og doom 3 vil sikkert bli drit bra.. men det vil aldri måle seg med hl2.

Hvis man tenker på tåpelige data ja! Men hvis vi snakker xbox blir Halo 2 best! Glatt!

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...