Gå til innhold

Hva tror dere blir best av

Anbefalte innlegg

Hvorfor i helsikken gidd du å kjøpe spillene på data egentlig? ville no sagt at det er ganske homo..
...hvis ingen hadde giddi å kjøpt spilla, så hadde ingen hatt råd til å lage dem...noe tenke på...

Tenkte liksom at man skulle kjøpe de på xbox da!

...kanskje du ikke er gammal nok til å skjønne den logikken :dontgetit:

jaja..

Master D :devil:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse
...tydeligvis ;)

fru Edit: kommer Hl2 på Xbox?

det er ikke sikkert, så vidt jeg vet..

Hvorfor i helsikken gidd du å kjøpe spillene på data egentlig? ville no sagt at det er ganske homo..
...hvis ingen hadde giddi å kjøpt spilla, så hadde ingen hatt råd til å lage dem...noe tenke på...

jaja..

det er ikke noe logisk i det :ermm:

Endret av TorgeirS
Lenke til kommentar

jaja..

det er ikke noe logisk i det :ermm:

Egentlig ikke, siden Microsoft ennå taper ganske mye på hver eneste X-box de selger. Så hvis man kjøper en X-box og kopierer spillene sørger man vel bare for at Microsoft tapere penger og utviklere.... Men det er jo ikke så dårlig det... :laugh::laugh:

Endret av Niskivara
Lenke til kommentar

Hva vet du egentlig om hva Xbox takler?

En Geforce 3 er en Geforce 3.. Selv om programmerene kanskje er god, er de ikke magisk.

Bl.a viser Halo2 og Doom3 at du tar direkte feil med påstanden om at Xbox ikke klarer stort bedre grafikk enn Halo CE.

Xbox er en fixed plattform som ikke har alle de restriksjonene PC plattformen har og gir muligheter for low-level koding

NV2A har 2 vertex shadere i likhet med NV25 (GeForce4Ti) og visnok noen geometry funksjoner fra NV30 (GeForceFX). nVidia sa engang at NV2A var effektivt en NV27.5, mao en sted mellom NV25 og NV30. Men siden den manger LMA2 og "AccuView" så vil jeg si at den ligger et sted mellom NV20 og NV25. Men NV2A er ikke en standard GeForce3 chip.

PC versjonen av Doom3 er siktet til å gå med 30FPS@640x480*32 på GF3 med max detaljer.

Kanskje det.. Men jeg har ikke tenkt å kjøre doom 3 på en lussen GF3...

Video signalet ut av en PAL xbox er max 25-30 fps, og en TV har har faktisk ikke større oppløsning enn det der. (mindre for å være smålig.) Og noenganger føler jeg at xboxen ikke fullt utnytter dette engang. (fps dropp)

Det er Xbox spill som går på 50/60FPS.

Jeg har tenkt å kjøre på litt høyrere oppløsninger. Et kornete TV bilde gir bare ikke samme inlevelsen som en monitor som kjører på  1024x768.. kanskje 1280x1024?

Det er faktisk dem som foretrekker TV'en fordi dem syns PC skjermen gir for skarpt bilde. Smak og behag.

John Carmack har selv sagt at Xbox versjonen vil ha samme grafisk "fidelity" som PC versjonen.

Hvis PC brukeren har en Geforce 3 ja..

Selvsagt Sier Carmack det? Hvis han hadde sagt noe annet, hadde vel MS blitt rimelig sur, pluss at han hadde tapt ganske mange xbox-versjon salg..

Jeg tror neppe han hadde sagt det hvis det ikke var tilfelle og hvorfor skulle det ikke være riktig når som sagt de sikter til 30fps@640x480 på GeForce3.

Doom3 er full-featured på GeForce3, funksjons nivået i Doom3 ligger hovedsaklig på DX7 nivå.

Lenke til kommentar

Hvem bryr seg egentlig om hvilket spill som blir mest solgt?? Hvilket spill er BEST???

ridgea: var denne rangeringen til data eller xbox?

min rangering:

1. Halo 2

2. Half Life 2

3. Doom 3

For å være helt ærlig så har jeg ikke sett noe fra doom 3... derfor 3. plass... noen som har noen sider med bilder fra det kanskje??

Lenke til kommentar

Hehe TorgeirS, tror du bare ikke liker Halo2 jeg :)

Uansett, hva som er best?

HL 2 tror jeg blir det beste. Halo 2 og Doom 3 får dele plassen under...

(denne rangeringen gjelder mellom disse 3 spillene, kanskje kommer det andre spill som er bedre?)

Lenke til kommentar
Half-Life 2 vil bli best med tanke på gameplay.

Doom3 vil ha sitt gjennombrudd i grafikk. Godt gameplay og seff, men ikke like godt som HL2.

Halo 2 vil nok være sterk det også, men hvor vet jeg ikke ;)

Synes nesten at Half-life 2 og Doom 3 ser litt ensformig ut, i forhold til Halo 2.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...