Laman Skrevet 15. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2004 no way.. dessuten kan ikke Halo 2 bli noe mye bedre grafisk heller. xboxen takler det rett og slett ikke. gameplayet sier seg sjøl da.. fps uten mus er og blie bare helt ape! og ja; Jeg har både xbox og halo samt andre fps spill på xbox selv. Half-life 2 skulle vist ha så bra grafikkmotor at det kunne kjøre på pc-er med 800Mhz....blir sikkert noe lingnende på Halo 2. Og Halo 2 ser jo mye bedre ut enn 1ern. Lenke til kommentar
NoLimit_^ Skrevet 15. januar 2004 Del Skrevet 15. januar 2004 Hehe, Halo 2 grafikken er jo tusen ganger bedre enn Halo: CE grafikken... Og hva vet du om hva en Xbox kan klare? Jeg vet bare at en plass sitter folk og jobber for Bungie, som vet alt som kan vites om koding og slikt, for å presse Xboxen til nye høyder enn hva folk trudde var mulig... Doom III kommer til å bli en rett-frem shooter, med bra grafikk men elendig historie. Half-Life 2 kommer til å bli en bug-infested tull-spill som de kommer til å bruke et år på å få fikset (pga kildekoden ble stjålet++) , nesten som med Deus Ex 2, men så kommer Halo 2, som ikke har blitt spes. hypet, bare holdt seg helt rolig, tatt sin tid, å bare rocker alt som noensinne har blitt rocket Lenke til kommentar
aldrimerforum Skrevet 15. januar 2004 Del Skrevet 15. januar 2004 Halo 2 blir lamt i forhold til de to andre fordi; 1. Det er på xbox 2. Ligner VELDIG på eneren (som ble utrolig kjedelig) 3. Uten mus og tastatur minner gameplayet om den tiden jeg ikke brukte mus i fps spill. 4. Xbox takler ikke noe mer. Grafikken kommer ikke til å bli noe spesielt bedre enn 1eren. 5. Både Half-life 2 og doom 3 kommer til å eie noe så ubeskrivelig! 6. Det er på xbox 7. Det er på xbox!!!!! 8. Det er fra Microsoft.. 9. Doom 3 imponerte sterkt allerede da jeg så den eldgamle lekkede E3 alphaen for lenge siden. 10. Source motoren er ekstrem. Slutt å n00b dere! Fatter ikke at dere kan i det heletatt plasserer Halo 2 på samme høyde som de to andre. Det er helt på tryne. Lenke til kommentar
Deathie Skrevet 15. januar 2004 Del Skrevet 15. januar 2004 Skjønner ikke hva som skjer her! Halo 2 må jo være en favoritt vel? Eneren er fortsatt det beste spillet til xbox til nå... Så Halo 2 kommer til, og må bli bra! Grafikken blir kanskje ikke så mye bedre, men kan den egentlig bli det? Jeg har rundet eneren et par ti ganger, og det blir bare bedre og bedre! Halo 2 med ny Story, og nye folk... Kommer til å bli en HIT! Halo 2 Master D Lenke til kommentar
aldrimerforum Skrevet 15. januar 2004 Del Skrevet 15. januar 2004 æsj.. btw så ikke så mye nye folk i gameplay videoen. Lenke til kommentar
espen999 Skrevet 15. januar 2004 Del Skrevet 15. januar 2004 Halo 2 blir lamt i forhold til de to andre fordi; 1. Det er på xbox 2. Ligner VELDIG på eneren (som ble utrolig kjedelig) 3. Uten mus og tastatur minner gameplayet om den tiden jeg ikke brukte mus i fps spill. 4. Xbox takler ikke noe mer. Grafikken kommer ikke til å bli noe spesielt bedre enn 1eren. 5. Både Half-life 2 og doom 3 kommer til å eie noe så ubeskrivelig! 6. Det er på xbox 7. Det er på xbox!!!!! 8. Det er fra Microsoft.. 9. Doom 3 imponerte sterkt allerede da jeg så den eldgamle lekkede E3 alphaen for lenge siden. 10. Source motoren er ekstrem. Slutt å n00b dere! Fatter ikke at dere kan i det heletatt plasserer Halo 2 på samme høyde som de to andre. Det er helt på tryne. Microsoft sier jo selv at i Halo 1 så brukte de ikke Xbox'en sin fulle kapasitet da.. Ganske langt ifra faktisk. Nå vet jo ikke jeg om det er sant eller ikke. Lenke til kommentar
Deathie Skrevet 15. januar 2004 Del Skrevet 15. januar 2004 btw så ikke så mye nye folk i gameplay videoen. Gameplay videoen varte i 8 min: 1. Det ble bare spilt på en bane 2. Det var et par med nye folk i videoen(husker ikke hva de heter i farten) Men uansett: Alt er blitt bedre i toeren... 1. Over dobbelt så mange kjøretøy 2. Alle kjøretøyene er blitt bedre 3. Nye omgivelser 4. Nye våpen! Skjønner ikke hvorfor du synes Halo 2 skal bli DÅRLIG? Er du på en annen planet eller noe? Skjerp deg, og skaff litt spillinnflytelse! Mener du egentlig å si at du ikke likte Halo 1? Huff og huff... stakkars det lille hodet ditt! Master D Lenke til kommentar
GeCcO Skrevet 15. januar 2004 Del Skrevet 15. januar 2004 (endret) HL2 kommer til å vinne denne kampen lett, for det første så hadde Valve så stor suksess med Half-Life at HL2 kommer til å selge seg selv, de kunne laget all verdens slags makkverk og kalt det HL2 det ville uansett solgt til millioner. For det andre har Half-Life bygd opp det største mod miljøet, ikke minst Counter-Strike som den dag i dag spilles av millioner, enda det er 6 år siden HL1 kom ut. Mange av HL1 mod'ene vil gå over/eller lage en HL2 versjon av sin mod, og det er flust av HL2 mod'er i utvikling, jeg er selv med i Chaos Ops, en HL2 mod, stikk gjerne innom vår side Chaos Ops Så kort og godt så er jeg ganske så sikker på at Half-Life 2 kommer til å bli den ubestridte vinner av disse tre titlene. Doom 3 er en sterk konkurent, men det er gått såpass mange år siden forrige utgivelse at Doom er blitt litt glemt, men Doom 3 står på en klar 2. plass. Når det kommer til Halo, så vil jeg nok påpeke at det er ikke i nærheten av verken HL2 eller Doom 3, det skal litt mer enn bare pen grafikk for å slå HL2 og Doom, de er så store og så gjennomførte at de har fått sin plass i spillhistorien. Halo er alt for nytt og har ikke fått noe skikkelig bra PR og rykte, pluss at det er i utgangspunktet et konsollspill, og det er ikke mange konsollspill som har opparbeidet seg rykter som HL1 og Doom har. Endret 15. januar 2004 av GeCcO Lenke til kommentar
GeCcO Skrevet 15. januar 2004 Del Skrevet 15. januar 2004 Hehe, Halo 2 grafikken er jo tusen ganger bedre enn Halo: CE grafikken... Og hva vet du om hva en Xbox kan klare? Jeg vet bare at en plass sitter folk og jobber for Bungie, som vet alt som kan vites om koding og slikt, for å presse Xboxen til nye høyder enn hva folk trudde var mulig... Doom III kommer til å bli en rett-frem shooter, med bra grafikk men elendig historie. Half-Life 2 kommer til å bli en bug-infested tull-spill som de kommer til å bruke et år på å få fikset (pga kildekoden ble stjålet++) , nesten som med Deus Ex 2, men så kommer Halo 2, som ikke har blitt spes. hypet, bare holdt seg helt rolig, tatt sin tid, å bare rocker alt som noensinne har blitt rocket Jeg synes du motsier deg litt i ditt innlegg, du starter med at Halo 2 vil ha overlegent mye bedre grafikk enn forgjengeren, hvis jeg ikke har oppfattet deg feil så stiller du grafikk ganske høyt når du skriver om Halo. Men så antyder du at Doom 3 bare vil ha bra grafikk men elendig historie. Trenger ikke Halo 2 også en god historie, eller er det kun grafikk som gjelder ? Lenke til kommentar
Deathie Skrevet 15. januar 2004 Del Skrevet 15. januar 2004 Trenger ikke Halo 2 også en god historie, eller er det kun grafikk som gjelder ? Halo 2 HAR en god story! Mener du at HL sin er så mye bedre? HL2 kommer til å vinne denne kampen lett, for det første så hadde Valve så stor suksess med Half-Life at HL2 kommer til å selge seg selv, de kunne laget all verdens slags makkverk og kalt det HL2 det ville uansett solgt til millioner. Er ikke noe bra spill fordet vel? Hvis man bare tenker til xbox nå, tror jeg halo 2 også vil selge nok så mange eksemplarer. Master D Lenke til kommentar
aldrimerforum Skrevet 15. januar 2004 Del Skrevet 15. januar 2004 (endret) Microsoft sier jo selv at i Halo 1 så brukte de ikke Xbox'en sin fulle kapasitet da.. Ganske langt ifra faktisk. selvsagt sier microsoft det? Les inleggget til gecco GRUNDIG. han har peiling. Fatt at Halo er og blir konsollspill. Det er INGENTING i forhold til Doom 3 og Half-Life 2. Det er ikke uten grunn at Microsoft ber på sine knær og er villige til å betale gud vet hvor store summer for å lage xbox-ports av Doom 3 og HL2 til xbox. Problemet er at de må skjære ned på detaljer så veldig grundig at det vil bli noe HELT annet enn PC versjonene. Og så har vi denne mangelen på mus og tastatur igjen da. Det er ikke det; jeg syns xbox er en helt grei konsoll jeg. Har rundt 30 spill til den. Halo er slettes ikke en av de jeg har spilt mest. Konsoll er for bilspill, og spill som Prince Of Persia - Sands Of time. (jælkli bra, og best på konsoll.) Endret 15. januar 2004 av TorgeirS Lenke til kommentar
aldrimerforum Skrevet 15. januar 2004 Del Skrevet 15. januar 2004 2. Det var et par med nye folk i videoen wow 1. Over dobbelt så mange kjøretøy 2. Alle kjøretøyene er blitt bedre 3. Nye omgivelser 4. Nye våpen! Skulle vel bare mangle?!? Skjønner ikke hvorfor du synes Halo 2 skal bli DÅRLIG? Sier ikke at det blir dårlig. "lamt i forhold til Doom 3 og Half-life 2" tror jeg var det jeg sa. Halo 2 kan være et veldig bra spill det, bare at HL2 og Doom 3 blir så infernalsk mye bedre! Mener du egentlig å si at du ikke likte Halo 1? Huff og huff... stakkars det lille hodet ditt! Er litt kjekt i multiplayer coop og DM. Men singleplayer så ble jeg fort lei... Spiller heller Half-Life, CS eller Quake 3 for den slags skyld.. Hvis jeg absolutt vil ha kjøretøy kan jeg spille tribes 2. Btw; Half-Life 2 vil også være utstyrt med ørten kjøretøy. Lenke til kommentar
Javeljavel Skrevet 15. januar 2004 Del Skrevet 15. januar 2004 Helt klart Hl2. Ingen tvil. Så Doom3, og Halo tviler jeg på jeg kommer til å gidde å prøve engang. Det å sikte på noe uten mus er det verste jeg vet. Og selv om det kommer til pc så likte jeg ikke Halo 1, så jeg tviler på dette får meg hektet. Lenke til kommentar
MistaPi Skrevet 15. januar 2004 Del Skrevet 15. januar 2004 (endret) 4. Xbox takler ikke noe mer. Grafikken kommer ikke til å bli noe spesielt bedre enn 1eren. Hva vet du egentlig om hva Xbox takler? Halo2 har ganske mye bedre grafikk en 1eren. Det er ikke uten grunn at Microsoft ber på sine knær og er villige til å betale gud vet hvor store summer for å lage xbox-ports av Doom 3 og HL2 til xbox. Problemet er at de må skjære ned på detaljer så veldig grundig at det vil bli noe HELT annet enn PC versjonene. PC versjonen av Doom3 er siktet til å gå med 30FPS@640x480*32 på GF3 med max detaljer og NV2A som sitter i Xbox er kraftigere enn GF3. John Carmack har selv sagt at Xbox versjonen vil ha samme grafisk "fidelity" som PC versjonen. Half-Life2 går rimelig bra på GF4Ti i 1024x768*32. ID software og Valve er sikkert ikke interesert å selge flest mulig spill. Endret 15. januar 2004 av MistaPi Lenke til kommentar
fAight Skrevet 15. januar 2004 Del Skrevet 15. januar 2004 (endret) "Hvilket av disse spillene tror du blir mest populært?" skulle topic'en han vært... Uansett, så har jeg på følelsen av at de som har Halo2 som sin favoritt er av den yngre garde - de som var for "unge" til å spille HL og Doom da de kom ut. Husker godt da Doom (1) ble sluppet ut. For en opplevelse. Og ikke minst Doom 2, tok hele 5 disketter med arj-komprimering! *nostalgi* Så for meg tror jeg at Doom 3 kommer til å bli en nostalgisk opplevelse av de uvanlige. Selv om storyen/konseptet er heller laber. Hl2? Sier ikke mer, det er rett og slett en klassiker innenfor FPS spill. Kommer alltid å bli husket innenfor gaming-verdenen Halo2...har egentlig ikke noe fohold til Halo 1 engang, kanskje fordi jeg på den tiden det kom ut var fed-up av fps-spill. Skal nok gi den en sjanse Endret 15. januar 2004 av ridgea Lenke til kommentar
Laman Skrevet 16. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 16. januar 2004 Doom....det var en kis som posta et innlegg med bilde av en avisreportasje av Doom. -Det var så forferdelig og blablabla... Noen som har det? Lenke til kommentar
Deathie Skrevet 16. januar 2004 Del Skrevet 16. januar 2004 (endret) Lurer på hvordan jeg kom til å skrive et innlegg som dette:blush: Endret 22. november 2005 av Master D Lenke til kommentar
NoLimit_^ Skrevet 16. januar 2004 Del Skrevet 16. januar 2004 Halo 1 hadde en ganske god historie, Halo 2 vil bygge på den, og konseptet med at jorden er under invasjon av de styrkene man kjempet mot i enern, er utrolig kult, huff, det kommer til å bli genialt. Co-op over Xbox Live med en Kompis og Voice communication > Hl2 og Doom III Lenke til kommentar
aldrimerforum Skrevet 16. januar 2004 Del Skrevet 16. januar 2004 Hvorfor i helsikken gidd du å kjøpe spillene på data egentlig? ville no sagt at det er ganske homo.. Vil si at fps spill på konsoll er ganske "homo" jeg da hvis du skal komme med slike uttalelser.. Dessuten kjøper jeg ikke så ofte spill. Har modchip på xboxen og laster ned spill bare for å prøve. Finner jeg ut at de er bra kan jeg finne på å kjøpe de. (også for å kunne spille online) Co-op over Xbox Live med en Kompis og Voice communication > Hl2 og Doom III Begge de to finessene kommer til å være i begge de titlene. Det går jo allerede an i Half-Life 1. Hva vet du egentlig om hva Xbox takler? En Geforce 3 er en Geforce 3.. Selv om programmerene kanskje er god, er de ikke magisk. PC versjonen av Doom3 er siktet til å gå med 30FPS@640x480*32 på GF3 med max detaljer. Kanskje det.. Men jeg har ikke tenkt å kjøre doom 3 på en lussen GF3... Video signalet ut av en PAL xbox er max 25-30 fps, og en TV har har faktisk ikke større oppløsning enn det der. (mindre for å være smålig.) Og noenganger føler jeg at xboxen ikke fullt utnytter dette engang. (fps dropp) Jeg har tenkt å kjøre på litt høyrere oppløsninger. Et kornete TV bilde gir bare ikke samme inlevelsen som en monitor som kjører på 1024x768.. kanskje 1280x1024? John Carmack har selv sagt at Xbox versjonen vil ha samme grafisk "fidelity" som PC versjonen. Hvis PC brukeren har en Geforce 3 ja.. Selvsagt Sier Carmack det? Hvis han hadde sagt noe annet, hadde vel MS blitt rimelig sur, pluss at han hadde tapt ganske mange xbox-versjon salg.. Lenke til kommentar
fAight Skrevet 16. januar 2004 Del Skrevet 16. januar 2004 Hvorfor i helsikken gidd du å kjøpe spillene på data egentlig? ville no sagt at det er ganske homo.. ...hvis ingen hadde giddi å kjøpt spilla, så hadde ingen hatt råd til å lage dem...noe tenke på... ...kanskje du ikke er gammal nok til å skjønne den logikken Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå