ARTO85 Skrevet 14. januar 2004 Del Skrevet 14. januar 2004 jeg tror det kommer til å bli svært vanskelig å skille mellom disse tre titlene pga at de alle er absolutte topptiltler og de har alle vært i utvikling lenge. alle tre blir kanontitler som kommer til å bli husket i lang lang tid fremover og om man liker det ene eller det andre best kommer til å avhenge i veldig stor grad av personlige grunner Lenke til kommentar
ARTO85 Skrevet 14. januar 2004 Del Skrevet 14. januar 2004 og forresten: vet noen noe om multiplayer options på disse tre spillene(jeg spiller xbox) og jeg har ikke live.. blir det boter og greier eller? Lenke til kommentar
~~Undertaker~~ Skrevet 14. januar 2004 Del Skrevet 14. januar 2004 jeg tror det kommer til å bli svært vanskelig å skille mellom disse tre titlene pga at de alle er absolutte topptiltler og de har alle vært i utvikling lenge. alle tre blir kanontitler som kommer til å bli husket i lang lang tid fremover og om man liker det ene eller det andre best kommer til å avhenge i veldig stor grad av personlige grunner Hvis HALO 2 blir laget til dagens X-BOx så vil den skille seg ut grafikkmessig... Jeg gleda meg til DOOM 3 egentlig BARE på grunn av grafikken, fordi den forteller at vi går nye tider i møte med enda bedre grafikk en vi i dag drømer om... Jeg er helt enig meg at i vanlige FPS så er det ikke noe historie... Der ser vi bare på våpen, grafikk og action... Mej jeg gleder meg mer til HL 2 (igjen driter jeg i historien), egentlig til multiplayerdelen i tilfelle det blir like bra MOD support som for HL 1... Fordi alle FPS spill uten konge multiplayer er døde etter at du har spilt igjennom... Lenke til kommentar
ARTO85 Skrevet 14. januar 2004 Del Skrevet 14. januar 2004 jeg mener at historien er meget meget viktig for fps spill. da jeg spilte hl1 så var det på en dassPC og grafikken var ræva. alikavel så er det det spillet jeg kan huske tilbake på som har gitt med de største opplevelsene (sammen med BG1 og BG2 "gåsehud") men jeg kommer til å skaffe meg alle sammen. per i dag ser jeg nok mest frem til halo 2 da det ser ut til å komme først. Men half life 2..... Lenke til kommentar
user156890 Skrevet 14. januar 2004 Del Skrevet 14. januar 2004 [quote name='notarget' date='13/01/2004 : 20:03']Doom 3 har en utrolig fin grafikk og historie. Den kommer til å bli bra. Men jeg satser på HL2. Hvis den klarer å få en slik bra historie og gameplay så blir det årets spill! Men synes det begynner å ligne mer og mer på UT i vise screenshots... HL2 [/quote] Helt enig, begynner å ligne litt på UT. Spesielt med de overdimensjonerte våpenene, men HL2 er ennå favoritten Når det gjeller Halo2 tviler jeg på at den har no serlig sjangs sammenlignet med HL2 og Doom. ena sugde og toa kommer sikkert til og gjøre det også Ps:(Halo2)Noen som la merke til at jo høyere man stilte vanskelighets graden så ble bare banen lengre men de kjørte samme banen om og om igjen, det iriterte meg noe så grusomt. Ganske primitiv måte å gjøre ting vanskeligere på Lenke til kommentar
Heales Skrevet 14. januar 2004 Del Skrevet 14. januar 2004 Utrolig at så mange kan mene så mye om 3 spill ingen av dere har spilt fordi ingen av spillene er ferdig utviklet. Ikke rart det blir krig sier jeg bare HVA TROR DERE BLIR BEST AV Det er tittelen, vi gir vårt syn, vårt syn kan være forskjellig fra person til person. Derfor er din post usaklig og dum. kthxbye Det som er dumt er at personer som du ikke engang er i stand til å se en men deg om det. Du trives vel kanskje best med å slenge usakelig dritt da? Lenke til kommentar
Krims Skrevet 14. januar 2004 Del Skrevet 14. januar 2004 Half-life 2 og Hl 2 garantert!!!! Lenke til kommentar
Nimsi Skrevet 14. januar 2004 Del Skrevet 14. januar 2004 (endret) Utrolig at så mange kan mene så mye om 3 spill ingen av dere har spilt fordi ingen av spillene er ferdig utviklet. Ikke rart det blir krig sier jeg bare HVA TROR DERE BLIR BEST AV Det er tittelen, vi gir vårt syn, vårt syn kan være forskjellig fra person til person. Derfor er din post usaklig og dum. kthxbye Det som er dumt er at personer som du ikke engang er i stand til å se en men deg om det. Du trives vel kanskje best med å slenge usakelig dritt da? En setning med en og jeg skal tro at alt var bare tull? Har sett dine forrige poster, du kritiserer mange, så jeg tok standpunkt fra det og svarte. Endret 14. januar 2004 av Nimsi Lenke til kommentar
Laman Skrevet 14. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 14. januar 2004 Half-life 2 og Hl 2 garantert!!!! Mener du Halo 2 med Hl 2? Lenke til kommentar
genesis Skrevet 14. januar 2004 Del Skrevet 14. januar 2004 og forresten: vet noen noe om multiplayer options på disse tre spillene(jeg spiller xbox) og jeg har ikke live.. blir det boter og greier eller? tror det blir maks 4 player på doom3 det holder rett og slett ikke hva synes jeg? for å si det slik_ (om jeg får nok penger) - jeg "skal" ha ny maskin kort tid etter hl2 er kommet ut, dette skal bli spillt med rå grafikk/fysikk - halo2 kommer til å bli kjempegøy som tillegg - far cry (de monstrene kunne dem ha sagt skulle være med) - stalker? - lock on (jaja, jeg vet det er ute, men maskin "har jeg ikke"....) - doom3 +fable? ++++++++ (off, det bør bli mye jobbing på meg for å få dette til å gå opp...) Lenke til kommentar
stjernesludd Skrevet 14. januar 2004 Del Skrevet 14. januar 2004 Før eg las tråden hadde eg ikkje nokon spesielle tankar om nokre av spela, om eg ser vekk frå "ikkje ****** om det vil kjøyre på mi maskin". Men no ser eg fram til: HALO 2! Og det er ikkje berre fordi eg synst Halo er kjekt. Lenke til kommentar
Heales Skrevet 14. januar 2004 Del Skrevet 14. januar 2004 Utrolig at så mange kan mene så mye om 3 spill ingen av dere har spilt fordi ingen av spillene er ferdig utviklet. Ikke rart det blir krig sier jeg bare HVA TROR DERE BLIR BEST AV Det er tittelen, vi gir vårt syn, vårt syn kan være forskjellig fra person til person. Derfor er din post usaklig og dum. kthxbye Det som er dumt er at personer som du ikke engang er i stand til å se en men deg om det. Du trives vel kanskje best med å slenge usakelig dritt da? En setning med en og jeg skal tro at alt var bare tull? Har sett dine forrige poster, du kritiserer mange, så jeg tok standpunkt fra det og svarte. Aha...så du leser ikke den konkrete posten og tar den for hva den er nei. Neida...du har en forutbestemt holdning og svarer basert på det. Da har du i grunnen forklart mer enn nok ho ho ho Lenke til kommentar
mESA Skrevet 14. januar 2004 Del Skrevet 14. januar 2004 Tipper hl2 scorer best på game play og gamers, mens doom3 blir mest tetaljert uten gameplay. Halo taper! Lenke til kommentar
NoLimit_^ Skrevet 14. januar 2004 Del Skrevet 14. januar 2004 Halo 2 vil ha best historie, og best multiplayer pga co-op og xbox live. Så, Halo 2 blir best Doom III blir dårligst Lenke til kommentar
jorgis Skrevet 14. januar 2004 Del Skrevet 14. januar 2004 Det jeg har sett av HL2 og Doom 3, er ikke spes. mye. Har spilt et par timer i HL2 beta, og sett endel screens og videoer av Doom 3. Det jeg så var sterkt i HL2's favør. Enkelte av levelene er _utrolig_ store, og allt av AI og slikt fungerer glimrende. At det faktisk har et ganske godt gameplay er ikke akkurat et minus. Våpnene er helt supre, spesielt gravitasjons-gunneren. CS2 har jeg ikke store forhåpninger til, hvis ikke noen utvider gameplayet litt, og lar det skje mer enn at du må drepe eller plante bombe. La det heller være litt småoppdrag o.l., kansje med mulighet til å få XP eller noe sånt. Slik som i RTCW: Enemy Territory, som forøvrig er det beste multiplayerspillet jeg har spilt. CS blir for ensformig. Lenke til kommentar
Nimsi Skrevet 14. januar 2004 Del Skrevet 14. januar 2004 Utrolig at så mange kan mene så mye om 3 spill ingen av dere har spilt fordi ingen av spillene er ferdig utviklet. Ikke rart det blir krig sier jeg bare HVA TROR DERE BLIR BEST AV Det er tittelen, vi gir vårt syn, vårt syn kan være forskjellig fra person til person. Derfor er din post usaklig og dum. kthxbye Det som er dumt er at personer som du ikke engang er i stand til å se en men deg om det. Du trives vel kanskje best med å slenge usakelig dritt da? En setning med en og jeg skal tro at alt var bare tull? Har sett dine forrige poster, du kritiserer mange, så jeg tok standpunkt fra det og svarte. Aha...så du leser ikke den konkrete posten og tar den for hva den er nei. Neida...du har en forutbestemt holdning og svarer basert på det. Da har du i grunnen forklart mer enn nok ho ho ho Du beviser nok en gang hva jeg mener. Les første setning før du kaster deg over neste, din "lærdom" til oss var alvorlig ment mens den " " din kom i siste. Lenke til kommentar
Leffy Skrevet 14. januar 2004 Del Skrevet 14. januar 2004 Nei jeg trur nok det at Half Life 2 står heeelt på toppen. Men det er store forventninger til Doom 3 også.. Lenke til kommentar
Krims Skrevet 15. januar 2004 Del Skrevet 15. januar 2004 Half-life 2 og Hl 2 garantert!!!! Mener du Halo 2 med Hl 2? ja det var det jeg mente, Lenke til kommentar
Laman Skrevet 15. januar 2004 Forfatter Del Skrevet 15. januar 2004 Half-life 2 og Hl 2 garantert!!!! Mener du Halo 2 med Hl 2? ja det var det jeg mente, nice. Lenke til kommentar
Zetheus Skrevet 15. januar 2004 Del Skrevet 15. januar 2004 Half Life og Halo er noen av de beste FPS spillene jeg noen gang har spillt, men jeg holder en knapp på Halo 2. Har spillt utrolig mye mp i Halo, så jeg gleder meg veldig til å spille Halo 2 over Live. 1. Halo 2 2. Half Life 2 3. Doom 3 ( driter egentlig i det ) Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå