Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 5. mars 2023 Del Skrevet 5. mars 2023 11 måneder siden Liverpool fikk straffe ja Lenke til kommentar
Tåkefyrste Skrevet 5. mars 2023 Del Skrevet 5. mars 2023 Kanskje på tide å roe ned hyllesten av Ten Hag litt. Er ikke akkurat den frelseren mange har fått han til å være. 1 Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 5. mars 2023 Del Skrevet 5. mars 2023 Tåkefyrste skrev (Akkurat nå): Kanskje på tide å roe ned hyllesten av Ten Hag litt. Er ikke akkurat den frelseren mange har fått han til å være. It's one game. Lenke til kommentar
Gjest Slettet-D7I5Gr2 Skrevet 5. mars 2023 Del Skrevet 5. mars 2023 Jævlig spent på hva Roy Keane har å si. Lenke til kommentar
BertNaked Skrevet 5. mars 2023 Del Skrevet 5. mars 2023 Tåkefyrste skrev (1 minutt siden): Kanskje på tide å roe ned hyllesten av Ten Hag litt. Er ikke akkurat den frelseren mange har fått han til å være. For tidlig å legge bort fakkel og høygaffel mot Klop også? Lenke til kommentar
ReaveЯ Skrevet 5. mars 2023 Del Skrevet 5. mars 2023 Håper denne kampen var engangstilfelle for dette var skammelig. Null mentalitet.. Lenke til kommentar
barezell Skrevet 5. mars 2023 Del Skrevet 5. mars 2023 Skal mye til at noe blir diggere enn seieren i går, men detta var fin fin bonus om ikke annet 😂 1 Lenke til kommentar
Snikpellik Skrevet 5. mars 2023 Del Skrevet 5. mars 2023 (endret) Haha! Så førsteomgangen og tenkte det var en ok omgang, kunne vært ledelse til begge lag egentlig. Fikk ikke sett andreomgangen og kommer hjem til 7-0! 😂 Når jeg for en sjelden gangs skyld ikke får sett denne kampen er jeg glad det var i dag. Snålt å tenke på at samme lag relativt komfortabelt nettopp slo Barcelona og har vært best i Europa siden VM! Får håpe dette var en blipp og ikke et vendepunkt. Endret 5. mars 2023 av Snikpellik Lenke til kommentar
blured Skrevet 5. mars 2023 Forfatter Del Skrevet 5. mars 2023 Mens jeg for en gang skyld så kampen med en kompis som er Liverpool-fan 🙃 Konklusjonen er vel at United bare taper 7-0 når vi er på vei inn i en ny verdenskrig. 4 Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå