Flin Skrevet 3. mars 2023 Del Skrevet 3. mars 2023 Hvorfor stenges Det er greit nok at debatten er ganske idiotisk, men det er vel ingen ting som bryter mer retningslinjene? Hvorfor er det åpenbart at denne tråden må stenges? 2 Lenke til kommentar
barfoo Skrevet 3. mars 2023 Del Skrevet 3. mars 2023 Var det sakleg? Trådstarter kom jo meir eller mindre med personangrep på all kritikk. For all del ikkje grove personangrep, men heller ikkje spesielt sakleg. 3 Lenke til kommentar
Hårek Skrevet 3. mars 2023 Del Skrevet 3. mars 2023 Ta det som en 'Law of holes' situasjon. 2 1 Lenke til kommentar
Comma Chameleon Skrevet 3. mars 2023 Del Skrevet 3. mars 2023 Fint at den stenges. Helt greit å ville holde standarden på forumet litt oppe. 3 1 Lenke til kommentar
kote Skrevet 3. mars 2023 Del Skrevet 3. mars 2023 (endret) Jeg støtter den. Det eneste reelle alternativet er at forumet får en funksjon for å ignorere tråder og underforum fra å dukke opp på "Dette snakker vi om nå". Jeg har overhodet ingen interesse av verken "HAR VITENSKAPEN ført oss bak lyset?????" eller "Antikrist har vist seg i statsbudsjettet" osv. osv. Jeg kommer heller aldri til å bli interessert, så la oss få slippe det. Endret 3. mars 2023 av kote Lenke til kommentar
nightowl Skrevet 4. mars 2023 Del Skrevet 4. mars 2023 Helt greit å stenge sånne pseudovitenskapelige krangletråder hvor trådstarter er såpass useriøs. 👍 7 Lenke til kommentar
Flin Skrevet 6. mars 2023 Forfatter Del Skrevet 6. mars 2023 Det er helt greit å stenge tråder, men gi en grunn. Åpenhet rundt disse tingene er alltid bedre. 3 Lenke til kommentar
Letti Skrevet 17. mars 2023 Del Skrevet 17. mars 2023 Komisk at tråder som handler om stengte tråder og også blir stengt....😀 Men jeg skjønner jo at moderatorer kan gå lei, spesielt om de jobber på frivillig basis. Mottar moderator godtgjørelse, eller er det frivillig arbeid? Lenke til kommentar
Anbefalte innlegg
Opprett en konto eller logg inn for å kommentere
Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar
Opprett konto
Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!
Start en kontoLogg inn
Har du allerede en konto? Logg inn her.
Logg inn nå