Gå til innhold

Pcutstyr, Norges latterligste webshop?

Anbefalte innlegg

Slenger inn en liten historie her om min erfaring med www.pcutstyr.no.

Alt begynte en kald vinterdag for en uke siden da jeg skulle bestille 2 stk MSI GeForce FX5900 skjermkort, etter å ha sett på priser rundt om på webshoppene kom jeg frem til at pcutstyr.no var billigst. (1923kr vs komplett sine 2047kr, som er litt penger for en fattig student.)

Etter 4 dager kom pakken på posten og jeg fikk lapp om att den var klar for henting, glad og fornøyd gjikk jeg og kameraten min og skulle hente skjermkortene våre. Og betalte da 3989kr med porto til sammen.

Når vi åpna pakken som var mistenkelig liten, såg vi at det lå _1_ stk skjermkort i pakken sammen med en kvittering det stod at jeg hadde fått _2_ stk tilsendt.

Skal dette vere en vits?

Sendte straks mail til pcutstyr som ikke svarte da, sendte ny mail i forgårs som heller ikke er blitt besvart. (Stod at dem svarte på mailer i løpet av 4 timer).

Leker disse folka butikk eller er det ren svindel?

Hva kan jeg gjøre med dette? Politianmeldelse?

Håper noen gidder svare her hvertfall :blush:

Lenke til kommentar
Videoannonse
Annonse

Hva du kan gjøre med det vet jeg ikke, men jeg måtte bytte en RAM-brikke det var feil i en gang. Fikk den nye brikka på døra dagen etter jeg hadde sendt dem en mail. Skal så absolutt ikke klage på det. ;)

Av personlige erfaringer har jeg opplevd PCutstyr som en rimelig, og proff nettbutikk. Har ingenting å utsette på dem.

Lenke til kommentar

Enten har Pcutstyr.no glemt å legge til det andre kortet, eller så er det ren svindel vi prater om. Har sett mange eksempler på at "billige" webshoper ikke er så billige når det kommer til stykket. Lønner seg å handle med de veletablerte. Men det er selvfølgelig ganske lett å være etterpåklok.

Lenke til kommentar

Jeg kjøpte en ram-brikke på PCUtstyr en gang. Det viste seg at den ikke fungerte, selv på tre forskjellige hovedkort.

Jeg sendte inn brikken men de testet den og fant ingen feil... Den ble sendt tilbake med et testgebyr på 300,-. Brikken jeg fikk fungerte utmerket, på 1. forsøk...

Det var første og siste gang jeg handlet der.

Lenke til kommentar

Opprett en konto eller logg inn for å kommentere

Du må være et medlem for å kunne skrive en kommentar

Opprett konto

Det er enkelt å melde seg inn for å starte en ny konto!

Start en konto

Logg inn

Har du allerede en konto? Logg inn her.

Logg inn nå
  • Opprett ny...